12 Dis 2010

Petua Wangikan Pakaian


Ceritanya bermula pada satu pagi yang sangat best untuk tidur...




Sedang asyik aku tidur aku terhidu sesuatu yang sangat wangi. Aku terus buka mata dengan tiba-tiba. Perasaan ingin tahu menguasai diriku. Puasku mencari dimanakah datangnya bau yang wangi itu.




Cari punya cari aku jumpalah tempat yang wangi tu. Dimana? Dekat ampaian belakang rumahku. Rupa-rupanya awal-awal pagi lagi roomate aku(si najmi) cuci pakaian lepas tu dia jemur dekat ampaian belakang rumah tu.




Perasaan ingin tahu ku lebih dalam. Aku pun pergilah tanya si najmi. Najmi, kau guna apa cuci pakaian kau tu? Dia menjawab.Aku guna downy passion..cewah.....jawapan yang yakin.




Perasaan ingin tahu ku telah terjawab....

Ternyata Downy Passion sangat wangi.....

Sesuai sangat untuk fabrik. Mewangikan, melembutkan, mengurangkan kedutan pakaian.Cewah.... promosi Downy lah plak....




Sebelum ni aku cuci pakaian guna serbuk pencuci je tak ada pun pewangi atau pelembut yang seangkatan dengannya. Lepas peristiwa pagi tu aku terus guna downy setiap kali cuci pakaian. Memang ternyata hebat. Letak 1/4 tudung je boleh wangikan untuk 1 cucian pakaian.




Jadi, kesimpulan yang dapat dibuat disini "Gunakan Downy Passion untuk wangikan pakaian anda" TAK SAYA TAK PAKAI MINYAK WANGI (macam iklan dalam tv tu).




Yang benar,

Petua klik


8 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

memang sungguh wangi kan

AMMAR YASIR berkata...

memang wangi pun... bertukarlah kepada downy.. hehehe..

nusha berkata...

syg suke pkai ni..mmg tahan wanginya..dh bsuh pon still ade..berpatutanla..

AMMAR YASIR berkata...

Ya...betul tu... tak payah pakai minyak wangi pun dah wangi.... kan? Semerbak baunya

Hariz berkata...

Saya pakai downy! Memang sedap baunya.. Hehhe~

AMMAR YASIR berkata...

@Hariz: bAgus....sokonglah downy...hehehehe memang sedap pun bau

O'gosh berkata...

memang wangi...tahan lama lak tu...cumanya kat area ampang ni susah nak cari..laku sangat...asik habis jek...

AMMAR YASIR berkata...

Hahaha... lain kali kena beli banyak2 gitu baru lambat habis..