25 Jan 2011

Anjing Bermuka Dua




Jika sebelum ini kita biasa tengok anjing bermuka satu tapi kali ni Ammar nak tunjuk kepada anda semua anjing bermuka dua. Cantik tak anjing ni? Kesian anjing ni terpaksa jadi model untuk manusia yang sengal. Bhahahaha.... lawaknya... Sabar anjing ek. Jangan marah. Hensem jugak kamu pakai kacamata tu.

6 ulasan:

ciK mOt ©™ berkata...

ishhh haram ni...hahaha....

Ieda Al-Habsyi berkata...

cehh...sebbek aku tak ngandung tgk benda2 camni ;p

AMMAR YASIR berkata...

Cik Mot: Memang haram pun..bhahahaha... pergi samak kalau tersentuh

AMMAR YASIR berkata...

Ieda Al-Habsyi: Bhahahaha...jangan akak

Farhan Zulhusmi berkata...

hehehehee....xptot betul lah...xmao2...hehehe...sian anjng tu...tapi famous gak dy jadi model jp...hehehee

fiza berkata...

muahahaha...pakai spek tu.