Anjing Bermuka Dua




Jika sebelum ini kita biasa tengok anjing bermuka satu tapi kali ni Ammar nak tunjuk kepada anda semua anjing bermuka dua. Cantik tak anjing ni? Kesian anjing ni terpaksa jadi model untuk manusia yang sengal. Bhahahaha.... lawaknya... Sabar anjing ek. Jangan marah. Hensem jugak kamu pakai kacamata tu.

6 comments.. read them below or add one

Ieda Al-Habsyi Ieda Al-Habsyi 25 Januari 2011 3:17 PTG
cehh...sebbek aku tak ngandung tgk benda2 camni ;p
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 25 Januari 2011 3:23 PTG
Cik Mot: Memang haram pun..bhahahaha... pergi samak kalau tersentuh
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 25 Januari 2011 3:24 PTG
Ieda Al-Habsyi: Bhahahaha...jangan akak
Farhan Zulhusmi Farhan Zulhusmi 25 Januari 2011 3:32 PTG
hehehehee....xptot betul lah...xmao2...hehehe...sian anjng tu...tapi famous gak dy jadi model jp...hehehee
fiza fiza 25 Januari 2011 4:23 PTG
muahahaha...pakai spek tu.