Buffered Earnings Dah Jadi Metered Earnings


Hari bangun awal-awal pagi terus je update blog. Lepas tu rasa gatal tangan je nak tengok akaun Nuffnang. Mana tahu kot-kot dapat BE lagi ke murah rezeki. Buka je dekat earnings tengok BE dah jadi ME.Huhuhuhu..sedih-sedih.... tak sempat nak kumpul duit banyak-banyak dengan iklan tu.



Nuffnang..... nak BE lagi..please...... Harap-harap lepas ni ada pengganti untuk BE yang dah pergi tu. Selamat tinggal BE ku sayang...hehehehe... apa lah, dengan BE pun nak jiwang-jiwang gak. Kawan-kawan jom kita goda Nuffnang untuk dapat BE lagi nak?hehehehe

{ 8 comments.. read them below or add one }

Nina Juliana Nina Juliana 22 Januari 2011 9:41 PG
waaah.. best la dah dpt BE.. kita tak merasa pun lagik..
arep_lockermonth arep_lockermonth 22 Januari 2011 11:04 PG
jangN BODEK CIK NUFF ,..sy kapel dgn dia..haha :P
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 22 Januari 2011 2:10 PTG
YAnaMIB: Jom akak..hehehehe.... bodek sampai dia cair gitu.hehehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 22 Januari 2011 2:11 PTG
Nina: Cubalah bodek Nuffnang sikit Insyaallah dapat BE.
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 22 Januari 2011 2:12 PTG
Arep: Apa? Arep dah kapel dgn dia? oh tidak!!!!! sampainya hatimu kau curang kepadaku Nuffnang
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 22 Januari 2011 7:43 PTG
Osh!Nz: Takpe...try dulu goda..hehehehe