22 Jan 2011

Buffered Earnings Dah Jadi Metered Earnings


Hari bangun awal-awal pagi terus je update blog. Lepas tu rasa gatal tangan je nak tengok akaun Nuffnang. Mana tahu kot-kot dapat BE lagi ke murah rezeki. Buka je dekat earnings tengok BE dah jadi ME.Huhuhuhu..sedih-sedih.... tak sempat nak kumpul duit banyak-banyak dengan iklan tu.



Nuffnang..... nak BE lagi..please...... Harap-harap lepas ni ada pengganti untuk BE yang dah pergi tu. Selamat tinggal BE ku sayang...hehehehe... apa lah, dengan BE pun nak jiwang-jiwang gak. Kawan-kawan jom kita goda Nuffnang untuk dapat BE lagi nak?hehehehe

8 ulasan:

YanaMIB berkata...

jum jum bodek BE lg =)

Nina Juliana berkata...

waaah.. best la dah dpt BE.. kita tak merasa pun lagik..

arep_lockermonth berkata...

jangN BODEK CIK NUFF ,..sy kapel dgn dia..haha :P

AMMAR YASIR berkata...

YAnaMIB: Jom akak..hehehehe.... bodek sampai dia cair gitu.hehehe

AMMAR YASIR berkata...

Nina: Cubalah bodek Nuffnang sikit Insyaallah dapat BE.

AMMAR YASIR berkata...

Arep: Apa? Arep dah kapel dgn dia? oh tidak!!!!! sampainya hatimu kau curang kepadaku Nuffnang

0sh!Nz d' sen0r!ta berkata...

nuffnang tak cair godaan kot?

AMMAR YASIR berkata...

Osh!Nz: Takpe...try dulu goda..hehehehe