Contest & Giveaway Special From Denmark



Kawan-kawan nak hadiah menarik dari Denmark? Kalau nak senang je, jom kita sama-sama masuk contest & giveaway yang menarik ini. Nak masuk? Klik sini je.



Syarat-syarat penyertaan senang je. Tengok sini.



Dengan ini Ammar sertai contest yang sangat menarik ini. Berikut adalah pantun dari Ammar untuk blog "Dari Kelate ke Copenhagen".




PANTUN


Anak puyu ditangkap terlepas
Pari dibawa kereta Volkswagen
Anak Melayu ke Eropah
Dari Kelate ke Copenhagen



Harap-harap menang lah hadiah tu.....Teringin sangat nak hadiah dari luar negara. Nak pergi luar negara jauh sekali,dapat hadiah pun sangat bersyukur dah.Hehehe...Bodek sikit...

6 comments.. read them below or add one

Lulu caldina Lulu caldina 17 Januari 2011 10:11 PG
adeh cantik pantun tu..
mmg takde harapanlah nak menang ni..
ngee, good luck
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 17 Januari 2011 11:03 PG
Hahahaha.. Lulu ni..... tak cantik pun pantun tu. Biasa je. Terima kasih Lulu sebab sudi datang sini.