17 Jan 2011

Contest & Giveaway Special From Denmark



Kawan-kawan nak hadiah menarik dari Denmark? Kalau nak senang je, jom kita sama-sama masuk contest & giveaway yang menarik ini. Nak masuk? Klik sini je.



Syarat-syarat penyertaan senang je. Tengok sini.



Dengan ini Ammar sertai contest yang sangat menarik ini. Berikut adalah pantun dari Ammar untuk blog "Dari Kelate ke Copenhagen".




PANTUN


Anak puyu ditangkap terlepas
Pari dibawa kereta Volkswagen
Anak Melayu ke Eropah
Dari Kelate ke Copenhagen



Harap-harap menang lah hadiah tu.....Teringin sangat nak hadiah dari luar negara. Nak pergi luar negara jauh sekali,dapat hadiah pun sangat bersyukur dah.Hehehe...Bodek sikit...

6 ulasan:

Lulu caldina berkata...

adeh cantik pantun tu..
mmg takde harapanlah nak menang ni..
ngee, good luck

AMMAR YASIR berkata...

Hahahaha.. Lulu ni..... tak cantik pun pantun tu. Biasa je. Terima kasih Lulu sebab sudi datang sini.

MiSzy DiaN berkata...

semoga berjaya yaa..
:)

AMMAR YASIR berkata...

Miszy Dian: Ok..terima kasih

HadifaR_R berkata...

All the best :)

AMMAR YASIR berkata...

Hadifar: Terima kasih