Jom Join Segmen Blog Aku Bukan Privasi Lagi




Alhamdulillah sejak buka blog ni ada je pengunjung tiap-tiap hari. Terima kasih kepada pengunjung setia. Target untuk blog ni mugkin lebih berjaya daripada blog Hanis Zalikha. Tak mustahil benda tu kan? Hanis makan nasi jugak, Ammar pun makan nasi jugak. Ada ke Hanis makan besi ke, batu ke? So kalau kita sama-sama manusia normal tak mustahil kan?



Insyaallah berkat usaha suatu hari nanti blog ini pergi lebih jauh lagi. Untuk apa? Bukan mengejar populariti tapi sekadar menyampaikan benda yang baik. Matlamat utama bukan duit semata-mata tapi nak buat orang lain seronok. Macam blog saudara Privasi ni. Baik je dia ni buat segmen n nak bagi hadiah kat orang.



Sama-sama kita join segmen menarik ni. Hanya satu je segmen ni di muka bumi ni.



Rakan-rakan yang di tag:

0 comment... add one now