4 Jan 2011

Mengenali Sifat Cemburu Lelaki

Sifat cemburu merupakan sifat yang ada pada semua manusia lelaki ataupun perempuan. Tidak hairanlah jika seseorang lelaki itu cemburu apabila isterinya bercakap dengan lelaki lain
Tapi apa yang menghairankan apabila si suami langsung tidak cemburu pada isterinya bila isterinya melakukan adegan panas dengan lelaki lain. Lelaki macam ni boleh dikatakan tiada perasaan kot. Takpun dia tu lelaki dayus.
Nak tahu lebih lanjut sila tengok video ni. Sangat best punya….. From Ustaz Azhar.

Ustaz Azhar ni speaking Terengganu. Kalau tak faham mintak orang ganu tolong translate

video

10 ulasan:

DiNaZ berkata...

like this n3!

AMMAR YASIR berkata...

Thanks Dinaz...hehehe

azwa_amani berkata...

suka ustaz azhar idrus.. :)

AMMAR YASIR berkata...

Ammar pun suka..kelakar ar Ustaz ni

Qu azniza ;) berkata...

hhaaha. lelaki memang kuat cemburu. eh pumpuan pon same gak

Sharinginfoz berkata...

cemburu bertempat ok kan

Pistachio berkata...

nama lu best.. nnt gua namakan anak gua ammar yasir.. keh keh keh!

p/s: thx follow..

AMMAR YASIR berkata...

azniza: dua dua sama je..hehehe... tapi pompuan lagi kuat cemburu kan?

Shring: betul tu... cemburu biarlah bertempat.. jangan cemburu buta pulak

Pistachio: Ok je... jangan lupa letak nama anak Ammar Yasir ek..hehehe

zeqzeq berkata...

Benar wpun pedas,ayat ustaz azhar,elok tenung2,bila dah dpt tak cemburu kot?

AMMAR YASIR berkata...

Hehehe... ayat yang pedas mcm ni lah best kan? barulah sape yang makan lada terasa pedasnya