Mengenali Sifat Cemburu Lelaki

Sifat cemburu merupakan sifat yang ada pada semua manusia lelaki ataupun perempuan. Tidak hairanlah jika seseorang lelaki itu cemburu apabila isterinya bercakap dengan lelaki lain
Tapi apa yang menghairankan apabila si suami langsung tidak cemburu pada isterinya bila isterinya melakukan adegan panas dengan lelaki lain. Lelaki macam ni boleh dikatakan tiada perasaan kot. Takpun dia tu lelaki dayus.
Nak tahu lebih lanjut sila tengok video ni. Sangat best punya….. From Ustaz Azhar.

Ustaz Azhar ni speaking Terengganu. Kalau tak faham mintak orang ganu tolong translate

video Mengenali Sifat Cemburu Lelaki

{ 10 comments.. read them below or add one }

azwa_amani azwa_amani 5 Januari 2011 12:36 PG
suka ustaz azhar idrus.. :)
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 5 Januari 2011 8:01 PG
Ammar pun suka..kelakar ar Ustaz ni
Qu azniza ;) Qu azniza ;) 5 Januari 2011 8:04 PG
hhaaha. lelaki memang kuat cemburu. eh pumpuan pon same gak
Pistachio Pistachio 5 Januari 2011 8:51 PG
nama lu best.. nnt gua namakan anak gua ammar yasir.. keh keh keh!

p/s: thx follow..
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 5 Januari 2011 2:30 PTG
azniza: dua dua sama je..hehehe... tapi pompuan lagi kuat cemburu kan?

Shring: betul tu... cemburu biarlah bertempat.. jangan cemburu buta pulak

Pistachio: Ok je... jangan lupa letak nama anak Ammar Yasir ek..hehehe
zeqzeq zeqzeq 5 Januari 2011 6:49 PTG
Benar wpun pedas,ayat ustaz azhar,elok tenung2,bila dah dpt tak cemburu kot?
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 5 Januari 2011 10:53 PTG
Hehehe... ayat yang pedas mcm ni lah best kan? barulah sape yang makan lada terasa pedasnya