22 Jan 2011

Menu Tengah Malam

Image000
Dah lama cuti sem tapi malam ni baru keluar dengan kawan. Sebelum ni asyik duk rumah je mengadap laptop 24 jam. My best friend Hazilin jemput kat rumah tadi ajak keluar pergi jalan-jalan. Dah lama Ammar tak pergi jalan-jalan dengan kawan-kawan sekolah dulu. Masa cuti sem ni lah baru ada peluang nak berjalan-jalan dengan kawan-kawan. Lepas pergi jalan-jalan pusing bandar Dungun perut ni asyik berbunyi je tanda lapar. Nak pergi makan kat mana ek? Terfikir dalam hati. Akhirnya ternampak Mac Donald menggoda seperti perempuan seksi depan mata, terus je serbu. Menu yang dipilih semestinya prosperity burger. Nyam-nyam…. Sedapnya… Kak YanaMIB nak Ammar belanja datang ar sini ek.hehehehe
Image003
Nampak macam sedap je burger ni. Jom jemput makan semua. Ammar nampak badan je kecik tapi kuat makan. Makan banyak-banyak pun badan tak besar-besar jugak.
Image002
My Friend Hazilin
Dia ni baca doa ke apa ni lain macam je tadah doa tu. Tangan kat bawah tu dah cicah sos macam tak sabar-sabar lagi nak makan.hahahahaha
Image006
Ala….promosi burger lah pulak. Ni mesti dapat upah dari Mac D ni.kan? Kalau tak dapat pun takpe, Ammar dah promote burger ni kat blog. Mesti Mac D berminat bagi BE lagi kat blog ni…haprap-harap macam tu lah…. Amin.
Image011
Apa tunjuk-tunjuk. Akudah ada pun burger. Tak payah tunjuk-tunjuk lah…hahahahaha
Image012
Hampir separuh dah habis ditelam. Dengan rakusnya burger ini ditamat riwayatnya dalam masa 5 minit. Besar jugak burger ni sampaikan muak untuk dihabiskan. Dahlah pedas burger ni, berapa kilo lada hitam ntah dia letak dalam burger ni.
Image013
Muka gembira bila kenyang.
Image016
Aduh. Sakitnya perutku ini. Muka kekenyangan macam ni lah kalau nak tahu.
Image017
Senyuman terakhir sebelum balik rumah. Ikhlas tak senyuman ni?

2 ulasan:

dyba gula-gula berkata...

lapaunyerrrrr!!!

AMMAR YASIR berkata...

hehehe..nak makan ke? Datang sini Ammar belanja.