12 Jan 2011

Tips Mengesan Kecurangan Pasangan


  • Berubah sikat secara ketara, jika dulu dia romantik bersama anda , sekarang dia hambar.

  • Ada kesan gincu atau bau minyak wangi pada pakaiannya.

  • Marah apabila anda bertanya aktivitinya.

  • Menerima panggilan telefon secara rahsia ketika anda sedang makan bersamanya.

  • Sepi tanpa berita bila berjauhan. Dia tidak menghubungi anda ketika berjauhan.

  • Tidak membenarkan anda memegang atau membelek telefon bimbit miliknya.

  • Asyik lewat ketika temu janji dengan anda.

  • Mematikan telefon bimbit ketika bersama dengan anda.

  • Sering memberi alasan penat, sibuk apabila anda mengajaknya berjalan.

  • Sering tersasul menyebut nama wanita atau lelaki lain.

  • Tiba-tiba mengadu sakit ketika bersama dengan anda.

  • Menjadi panas baran dan sentiasa mencari kesalahan anda.

  • Dia asyik resah melihat jam tangan ketika bersama dengan anda.

  • Kerap menolak perlawaan anda untuk keluar bersama.

7 ulasan:

Myvitrd berkata...

sapa yang suka curang ni.. kasi potong anu je.. habis cerita.. sebab benda tu je yang jadikan dia curang.. cuba tengok kalau dah takda. tak curang punya.. hehehe

sissyira berkata...

salam..

jika pasangan curang, kita pun curanglah juga..hehehe

nelly berkata...

tak susah untuk curang balik .

=)

AMMAR YASIR berkata...

Myvitrd: Hahaha...satu cadangan yang menarik tu.

AMMAR YASIR berkata...

Sissyira: W'salam... tak boleh lah macam tu. Nanti dikira tidak setia pada pasangan pulak.hehehe

AMMAR YASIR berkata...

Nelly: Hahaha.. ramainya yang nak curang.. Ammar tak nak curang...hehee

iera cluxiera berkata...

huhu xmau curang!nty kne btg idong sendri mnges ta blagu ea..huhu..