Tips Mengesan Kecurangan Pasangan


  • Berubah sikat secara ketara, jika dulu dia romantik bersama anda , sekarang dia hambar.

  • Ada kesan gincu atau bau minyak wangi pada pakaiannya.

  • Marah apabila anda bertanya aktivitinya.

  • Menerima panggilan telefon secara rahsia ketika anda sedang makan bersamanya.

  • Sepi tanpa berita bila berjauhan. Dia tidak menghubungi anda ketika berjauhan.

  • Tidak membenarkan anda memegang atau membelek telefon bimbit miliknya.

  • Asyik lewat ketika temu janji dengan anda.

  • Mematikan telefon bimbit ketika bersama dengan anda.

  • Sering memberi alasan penat, sibuk apabila anda mengajaknya berjalan.

  • Sering tersasul menyebut nama wanita atau lelaki lain.

  • Tiba-tiba mengadu sakit ketika bersama dengan anda.

  • Menjadi panas baran dan sentiasa mencari kesalahan anda.

  • Dia asyik resah melihat jam tangan ketika bersama dengan anda.

  • Kerap menolak perlawaan anda untuk keluar bersama.

{ 7 comments.. read them below or add one }

Myvitrd Myvitrd 12 Januari 2011 3:56 PTG
sapa yang suka curang ni.. kasi potong anu je.. habis cerita.. sebab benda tu je yang jadikan dia curang.. cuba tengok kalau dah takda. tak curang punya.. hehehe
sissyira sissyira 12 Januari 2011 4:22 PTG
salam..

jika pasangan curang, kita pun curanglah juga..hehehe
nelly nelly 12 Januari 2011 4:58 PTG
tak susah untuk curang balik .

=)
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 12 Januari 2011 5:24 PTG
Myvitrd: Hahaha...satu cadangan yang menarik tu.
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 12 Januari 2011 5:25 PTG
Sissyira: W'salam... tak boleh lah macam tu. Nanti dikira tidak setia pada pasangan pulak.hehehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 12 Januari 2011 5:27 PTG
Nelly: Hahaha.. ramainya yang nak curang.. Ammar tak nak curang...hehee
iera cluxiera iera cluxiera 16 Februari 2011 4:19 PTG
huhu xmau curang!nty kne btg idong sendri mnges ta blagu ea..huhu..