21 Feb 2011

Aku Geram Dengan Perempuan Itu





Cerita ni takde kaitan dengan gambar kat atas ni. Gambar kat atas ni sebagai hiasa je. Cerita ini berkaitan dengan entri ini. Bukan apa, orang tu dah sakit tapi tak faham-faham lagi. Ingat kita hidup kat dunia ni sihat je sepanjang masa. Jejaki ini atau kawan baik Ammar dia sakit dalam masa yang sama dia adalah salah seorang yang berjawatan dalam kelab dekat kolej ni. Jawatan sebagai yang tertinggi lagi, jawatan pengerusi Kelab BBA(Bacelor Pentadbiran Perniagaan).



Masa dia sakit hari tu Kelab BBA ada buat meeting tapi dia tak pergi lah sebab sakit teruk masa tu. Jadi terpaksa lah tak pergi kan. Tapi bila dia tak pergi ada puak-puak perempuan yang suka mengumpat ni cakap yang Si Najmi masa orang nak buat meeting macam ni lah dia sakit. Hello.... Sakit tu kau ke yang buat yang main sedap-sedap mulut sangat kata macam tu? Kau tak tahu ke sakit tu Allah yang buat?



Kalau setakat cakap-cakap macam tu tak apa lagi, boleh lah tahan sikit tapi yang Ammar geram ni perempuan-perempuan yang gila pangkat ni pergi buat mulut dengan orang atasan dan cakap Si Najmi tak nbuat kerja. Apa lagi Ammar geram lah kalau duk main buat-buat mulut kat kawan baik ni. Dia sakit lah, kau tak faham bahasa ke? Kau ingat dia nak ke sakit tu?



Kerana buah mulut yang tak baik pasal Najmi tadi Najmi serah surat perletakan jawatan sebagai pengerusi tu. Senang cerita kan? Daripada disakiti dan dituduh macam-macam baik letak jawatan. Nama dia buruk disebabkan perempuan-perempuan mulut jahat tu. Biarlah pihak atasan fikir sendiri yang mana baik dan yang mana buruk, yang mana betul dan yang mana salah. Kerana Allah itu Maha Adil dan saksama.

14 ulasan:

donut choclate berkata...

huhhh....mmg kuang ajOr arr pOmpuan 2.....klaw kne kt diOwg bwu diOwg taw kOwt.....haishh....

Citarasa Rinduan berkata...

agak2 pompuan tu suka kat najmi kot

atau,....dia gile kuasa.

el-janna berkata...

hoho sabo je la
heeeeeeee~~

MiSs F.A berkata...

sabo je la..mulut org kte xleh tutup. da penat bhnti la dorg..

donut choclate berkata...

citarasa rinduan:hahahahaa...agk2 cm 2 lar kOwt..najmi kn machO ja..hakhakhakkk.....pOmpuan 2 xde taktik len nk trik prhatian najmi...2 yg dye wat cm 2...kakakkaa....

Hanis Azla berkata...

kesiannya.. takpelah, org yg ada hasad dengki kat org lain ni tak ke mana perginya nnt.. Harap2 mereka sedar akan kesilapan diri sendiri dan berubah kpd yg lebih baik..

A.s.t.i.n.a berkata...

Pesan pada mereka Mar, Bola Itu Bulat..

Percaya kepada qada dan qadar.. sedih tak dpt bc byk entry ammar lately.. maxis kenape ekkk? sape tauuuuu?

AMMAR YASIR berkata...

@donut choclate memang kurang ajar pun..geram sangat

AMMAR YASIR berkata...

@Citarasa Rinduan Gila kuasa lah macam tu

AMMAR YASIR berkata...

@el-janna sabar je lah dengan karenah pompuan macam tu

AMMAR YASIR berkata...

@MiSs F.A betul tu.. Ammar setuju.. tapi kalau mengaibkan orang kesian jugak

AMMAR YASIR berkata...

@donut choclate Ada jugak ke perempuan yang macam tu?

AMMAR YASIR berkata...

@Hanis Azla harap-harap dia berubah lah

AMMAR YASIR berkata...

@A.s.t.i.n.a nape tak dapat baca banyak?