Awek Ini Ada Blog Baru




Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca setia blog ini. Maaf hari ni lewat sikit update blog sebab ada kerja sikit. Kerja edit gambar header blog dan buat blog awek comel ni. Siapa awek comel ni? Dia adalah kawan satu kolej dengan Ammar. Semalam terserempak dengan dia kat kafe lepas tu Ammar bercerita lah pasal blog dan dia tertarik, siap suruh Ammar buat blog kat dia lagi. Ok. Atas permintaan dia Ammar pun buat. Akhirnya siap jugak blog awek comel ini. Kat atas tu adalah header blog dia yang Ammar edit lepas solat Jumaat tadi. Harap-harap dia suka lah.



Kalau nak berkenalan dengan awek ni klik sini. Kalau nak berkenalan dengan facebook klik sini. Tapi buat masa sekarang ni tak boleh lagi lah nak baca blog dia sebab dia belum menulis lagi. Kita tunggu dia menulis blog, Ammar pun tak sabar rasanya nak baca penulisan dia kat blog ni. Best jugak bila kawan-kawan baik kita ada blog kan? Boleh berkongsi-kongsi idea, pendapat dan cadangan. Kalau boleh Ammar nak semua pelajar kat kolej Ammar ni ada blog baru best, gempak gitu.



Template blog awek ni Ammar pilih template yang simpe dan cepat untuk loading. Sebab loading sesebuah blog itu sangat penting untuk menjadi blog yang mesra seo dan boleh menarik ramai traffik. Ammar tengok kebanyakan blogger perempuan ni suka sangat hias blog dia dengan benda-benda yang lawar, tambah widget itu ini dan sebagainya tanpa memikirkan blog dia tu lambat untuk loading atau tak. Bagi Ammar loading sesebuah blog itu harus diberi penekanan sebab bukan semua pelawat yang lawat blog kita guna internet yang laju. Ada jugak yang guna broadband slow macam siput babi. Contohilah blogger seperti Ben Ashaari kerana blog beliau sangat simple dan ringan bila nak loading.


Gambar asal

{ 11 comments.. read them below or add one }

MiSs F.A MiSs F.A 18 Februari 2011 5:24 PTG
bole la mintak tlg ammar buat blog jugak :D ekekeke
A.s.t.i.n.a A.s.t.i.n.a 18 Februari 2011 6:08 PTG
saya nyer blog kesayangan yg reka kan.. maka harus redha..

comel itu gadis.. mcm cine mwajahnya
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 18 Februari 2011 7:23 PTG
MiSs F.A: Boleh je..apa salahnya
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 18 Februari 2011 7:24 PTG
Arenyss: Kategori sederhana.. tak lambat sangat x laju sangat
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 18 Februari 2011 7:25 PTG
A.s.t.i.n.a: Betul tu..macam cina kan?
CIK TOM CIK TOM 18 Februari 2011 8:13 PTG
wah rajinnya ammar ni.siap tlg buat blog utk kawan2 lg..baiknya..lg meriah dunia blog ni kan...

p/s: sori cik tom br berkesempatan singgah sini ;)
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 18 Februari 2011 8:29 PTG
CIK TOM: Terima kasih cik tom sebab singgah sini.. Lama x jumpa Cik Tom