24 Feb 2011

Awek Kacamata Gila.....




Kata orang jauh perjalanan luas permandangan kan? Tadi Ammar pergilah jalan-jalan merentasi sempadan negeri dengan sepantas kilat dan sampailah kat satu tempat tu. Kat situ Ammar jumpa ada sorang awek berkacamata tetapi dia agak gila sikit bukan gila macam orang gila tu tapi dia gila contest dan gila segmen. Cayalah awek ni, blogger macam ni lah yang kita nak, gila contest, gila segmen, macam Ammar masa mula-mula buat blog dulu macam ni jugak. Tiap kali ada segmen dari blog Ben Ashaari Ammar akan join. Bukan apa, Ammar kan masih baru lagi dalam dunia blog ni. Dengan join segmen dan contest lah kita dapat kenal lebih ramai blogger dan blog kita mudah untuk dikenali kan?



Awek gila contest dan segmen ni adalah antara awek yang Ammar suka sebab tiap kali Ammar buat entri terbaru je mesti dia datang kat blog Ammar yang tak seberapa ni. Terima kasih kerana sentiasa datang ke blog Ammar ni. Ammar harap awek ni akan setia menjadi pembaca setia blog Ammar dan jika penulisan Ammar ni kurang baik atau kurang elok Ammar akan cuba perbaiki lagi pada masa akan datang.



Awek kacamata ni cute gila woooo!!! Kalau tak caye KLIK SINI. Cute kan? Kalau nak nombor telefon dia mintak ngan Ammar je ok. Ammar akan bagi nombor telefo awek ni k. Jangan malu jangan segan pergi ke blog Awek ni. Cantik blog dia kan? Kalau rasa-rasa nak join contest atau segmen cari je kat blog awek ni sebab banyak contest dan segmen ada kat sini.

4 ulasan:

SaYraH WonDerLanD berkata...

LA ingatkan awek kaca mata tu Sarah. Bukan ek?wahahahaha perasan nak mampos kan? Heeee pergh cik Awek ni mmg suka join contest. Gila kentang tol. Hebat2

Mr Haroona berkata...

;) I like it.

eqhaZIN berkata...

berbw kt blog kau pg niey, dan wah!!
tetbe ader ak kt entry kau.
thanx beb ;)

Syed Hilmi Syed Yahya berkata...

awek acamata nie pown suke mengomen kt blog blogger lain...like..!!