15 Feb 2011

Blogger Ini Sakit



Siapa kenal dengan blogger yang kat atas ni? Mungkin ramai lagi yang tak kenal sebab dia ni adalah blogger baru lagi. Dia merupakan kawan baik Ammar dan teman sebilik Ammar di kolej. Semalam Ammar terkejut sangat bila balik kelas tengok dia mengerang kesakitan di atas katil. Ammar tanya dia kenapa lepas tu dia cakap dia demam panas. Memang teruk lah dia demam semalam dan hari ini.


Semalam dia pergi klinik dan doktor cakap dia ni bukan demam biasa. Dia kekurangan darah, bengkak dalam tekak dan kepala dia sakit. Ammar tengok dia pun kesian. Lepas tu tadi baru je parent dia datang ambik untuk bawak balik rumah. Sama-sama kita doakan supaya blogger kita ni cepat sembuh. Nak kenal dengan dia klik sini.

17 ulasan:

Luvissa berkata...

semoga dia cpt smbuh...

Along Usop berkata...

em... doakan kesihatan die byk2.. =(

Wafiy Suzly berkata...

ammar,,kim slama pada kawan ammar yaa..

Wafiy Suzly berkata...

ammar,,kim slama pada kawan ammar yaa..

chii berkata...

insya Allah..semoga dia cpt sembuh =)

A.s.t.i.n.a berkata...

Doa untuk nya pada hari yang baik.. sembuhlah segera..

tomato berkata...

aminnn ~ :)

BuDaK JaWa berkata...

nak tau cam mana nak kebahkan demam panas meh lah usha blog saya k. ada petua nak kebahkan demam panas nih.

AMMAR YASIR berkata...

Luvissa: Harap-harap macam tu lah

AMMAR YASIR berkata...

Along Usop: Bersama-sama kita doakan

AMMAR YASIR berkata...

Wafiy Suzly: Insyaallah wafi

AMMAR YASIR berkata...

chii: AMIN...

AMMAR YASIR berkata...

A.s.t.i.n.a: sEMOGA dia cepat sembuh..amin

AMMAR YASIR berkata...

tomato: Amin :-)

AMMAR YASIR berkata...

BuDaK JaWa: Baguslah blog budak jawa ni.. petua pun ada..ok..thanks

Tanpa Nama berkata...

what?? faiz skit???
smga dye cpat smbuh...amin
P/S: ammar tuh jngan lpa suh dye mkn ubt..taking care of him

AMMAR YASIR berkata...

Tanpa Nama: Ok..insyaallah