Blogger Ini Sakit



Siapa kenal dengan blogger yang kat atas ni? Mungkin ramai lagi yang tak kenal sebab dia ni adalah blogger baru lagi. Dia merupakan kawan baik Ammar dan teman sebilik Ammar di kolej. Semalam Ammar terkejut sangat bila balik kelas tengok dia mengerang kesakitan di atas katil. Ammar tanya dia kenapa lepas tu dia cakap dia demam panas. Memang teruk lah dia demam semalam dan hari ini.


Semalam dia pergi klinik dan doktor cakap dia ni bukan demam biasa. Dia kekurangan darah, bengkak dalam tekak dan kepala dia sakit. Ammar tengok dia pun kesian. Lepas tu tadi baru je parent dia datang ambik untuk bawak balik rumah. Sama-sama kita doakan supaya blogger kita ni cepat sembuh. Nak kenal dengan dia klik sini.

{ 17 comments.. read them below or add one }

Along Usop Along Usop 15 Februari 2011 1:00 PTG
em... doakan kesihatan die byk2.. =(
Wafiy Suzly Wafiy Suzly 15 Februari 2011 1:03 PTG
ammar,,kim slama pada kawan ammar yaa..
Wafiy Suzly Wafiy Suzly 15 Februari 2011 1:03 PTG
ammar,,kim slama pada kawan ammar yaa..
chii chii 15 Februari 2011 1:20 PTG
insya Allah..semoga dia cpt sembuh =)
A.s.t.i.n.a A.s.t.i.n.a 15 Februari 2011 1:35 PTG
Doa untuk nya pada hari yang baik.. sembuhlah segera..
BuDaK JaWa BuDaK JaWa 15 Februari 2011 2:12 PTG
nak tau cam mana nak kebahkan demam panas meh lah usha blog saya k. ada petua nak kebahkan demam panas nih.
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Februari 2011 3:05 PTG
Luvissa: Harap-harap macam tu lah
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Februari 2011 3:05 PTG
Along Usop: Bersama-sama kita doakan
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Februari 2011 3:07 PTG
A.s.t.i.n.a: sEMOGA dia cepat sembuh..amin
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 15 Februari 2011 3:08 PTG
BuDaK JaWa: Baguslah blog budak jawa ni.. petua pun ada..ok..thanks
Tanpa NamaTanpa Nama 15 Februari 2011 7:07 PTG
what?? faiz skit???
smga dye cpat smbuh...amin
P/S: ammar tuh jngan lpa suh dye mkn ubt..taking care of him