Blogger Kaki Skodeng Ditangkap





Selepas mencari beberapa hari ini akhirnya terjumpa jugak kesalahan blogger dalam dunia blogger ini. Kesalahan blogger yang terbaru adalah kaki skodeng. Padan muka dia kena tangkap, skodeng sangat ni lah padahnya. Mungkin blogger ni anda semua kenal kot sebab blogger ni glamour jugak sebab setiap kali buat entri terbaru ramai je yang komen entri dia tu.



Blogger yang Ammar maksudkan ialah blogger ini. Dia ni suka sangat skodeng blog Ammar. Terima kasih sebab suka skodeng blog Ammar yang tak seberapa ni. Nak kenal kaki skodeng blog klik sini. Bukan skodeng anak dara mandi ek. Bukan skodeng Anis tengah mandi ok. Bhahahaha... padan muka sebab salah skodeng ayah Anis mandi.


{ 8 comments.. read them below or add one }

AYuNG AYuNG 13 Februari 2011 2:40 PTG
saspen..hehe..:)

ingatkan ye2 la tadi...

(dtg dr syoknyerBlogging)
Wafiy Suzly Wafiy Suzly 13 Februari 2011 4:06 PTG
skodeng jugak blog ammar yg kemas nii~
Hazmin Hazmin 13 Februari 2011 6:36 PTG
owh..tu rupanya si skodeng...cepat tangkap
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 13 Februari 2011 6:59 PTG
AYuNG; bHAHAHA...Terima kasih sebab datang
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 13 Februari 2011 7:00 PTG
bakawali; Pergilah skodeng blog tu..hehehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 13 Februari 2011 7:01 PTG
Wafiy Suzly: Terima kasih wafi
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 13 Februari 2011 7:01 PTG
Hazmin; Ha.. ni lah kaki skodeng tu..bhahahah..cepat tangkap