13 Feb 2011

Blogger Kaki Skodeng Ditangkap





Selepas mencari beberapa hari ini akhirnya terjumpa jugak kesalahan blogger dalam dunia blogger ini. Kesalahan blogger yang terbaru adalah kaki skodeng. Padan muka dia kena tangkap, skodeng sangat ni lah padahnya. Mungkin blogger ni anda semua kenal kot sebab blogger ni glamour jugak sebab setiap kali buat entri terbaru ramai je yang komen entri dia tu.



Blogger yang Ammar maksudkan ialah blogger ini. Dia ni suka sangat skodeng blog Ammar. Terima kasih sebab suka skodeng blog Ammar yang tak seberapa ni. Nak kenal kaki skodeng blog klik sini. Bukan skodeng anak dara mandi ek. Bukan skodeng Anis tengah mandi ok. Bhahahaha... padan muka sebab salah skodeng ayah Anis mandi.


8 ulasan:

AYuNG berkata...

saspen..hehe..:)

ingatkan ye2 la tadi...

(dtg dr syoknyerBlogging)

bakawali berkata...

nak skodeng2 gak la...

Wafiy Suzly berkata...

skodeng jugak blog ammar yg kemas nii~

Hazmin berkata...

owh..tu rupanya si skodeng...cepat tangkap

AMMAR YASIR berkata...

AYuNG; bHAHAHA...Terima kasih sebab datang

AMMAR YASIR berkata...

bakawali; Pergilah skodeng blog tu..hehehe

AMMAR YASIR berkata...

Wafiy Suzly: Terima kasih wafi

AMMAR YASIR berkata...

Hazmin; Ha.. ni lah kaki skodeng tu..bhahahah..cepat tangkap