Jom Sambut Hari Kekasih.....


Hari kekasih semakin hampir dan hari ini sangat bermakna seluruh orang Islam di dunia. Mungkin blogger semua marah bila tengok tajuk kat atas ni kan? Ammar sendiri pun akan maran sebab tadi baru je Ammar buat entri pasal kempen tak sambut hari kekasih.Hari yang Ammar maksudkan ialah Hari Kekasih Allah iaitu Maulidur Rasul. 15/2/2010 ini adalah hari kelahiran baginda Nabi Muhammad S.A.W. Bukan Valentine Day atau bahasa Melayunya Hari Kekasih. Jangan salah faham.



Bersama-sama kita menyambut hari Maulidur Rasul yang bakal tiba pada hari Selasa ini. Jangan lupa sama-sama kita berarak sempena sambutan Maulidur Rasul ini bagi menunjukan kasih dan cinta kita kepada baginda Nabi Muhammad S.A.W. Ingatlah betapa peritnya perjuangan Rasulullah demi memartabatkan Islam di muka bumi ini. Kita seharusnya bersyukur kerana berada dalam kalangan orang Islam.



Nota Kaki busuk: Entri ini hanya untuk yang beragama Islam sahaja.

{ 8 comments.. read them below or add one }

Wafiy Suzly Wafiy Suzly 14 Februari 2011 1:10 PG
bgus2..hehe..kalau boleh hari kekasih Allah ni nanti kita wat maulud nabi kat SB nak?hehe..
chii chii 14 Februari 2011 1:17 PG
nk wat tajuk gempak kat wall fb..slmt hari kekasih Allah =) mesti cam menarik kan
islah_nafsina islah_nafsina 14 Februari 2011 1:20 PG
good job...td tgk rmai je lg org xsdr dri berpelesern smbut VD tw!!germ!!
izzafey izzafey 14 Februari 2011 10:41 PG
ko buat suspen je, aku igt valentine day dah td, he he

Rasulullah juga kekasih saya:
Dari Anas Bin Malik Katanya:Rasulullah S.A.W bersabda:"Tidak sempurna Iman seseorang Kamu sehinggalah dia mencintai diriKu lebih dari kecintaannya kepada anaknya,bapanya dan sekalian manusia".(H.R Muslim)
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 14 Februari 2011 2:53 PTG
Wafiy Suzly; Ok je wafi.. sape nak sponsor makan?hehehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 14 Februari 2011 2:53 PTG
chii: Buatlah..apa salahnya kan?
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 14 Februari 2011 2:56 PTG
islah_nafsina: Sedih tengok anak muda sekarang ni kan? Yang dilarang tu lah dia nak buat
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 14 Februari 2011 2:57 PTG
izzafey: Bhahaha..rileks bro... jangan cepuk Ammar lagi..lalala... suspen sikit je