Maklumat Tambahan Untuk Contest




Tadi ada yang bertanyakan Ammar pasal contest cintai alam sekitar tu. Ada yang tanya pasal beza top 10 dengan top 20. Ok, disini Ammar akan jelaskan perbezaan top 10 dengan top 20. Jika kita lihat ramai blogger yang buat top 20 tu akan dipilih menjadi top 10 kan? Maksudnya yang tersenarai dalam top 20 tu je yang boleh tersenarai dalam top 10 kan? Tapi kali ini Ammar nak buat kelainan sikit berbanding blogger lain.



Lain macam mana tu? Sebenarnya peserta yang tersenarai dalam top 20 tu bukan menjadi jaminan 100% untuk tersenarai dalam top 10. Ammar akan pilih balik sebahagian dari top 20 dan yang tidak terpilih dalam top 20 untuk masuk top 10. Jadi, bagi yang tidak tersenarai dalam top 20 ni jangan putus asa sebab peluang masih ada lagi hanya nasib je yang dapat tentukan segalanya.



Bagi yang tersenarai dalam top 10 nanti adalah keputusan muktamad dan tidak boleh diubah lagi dan Ammar akan memilih 3 pemenang dari top 10 yang akan datang. Jangan ketinggalan tunggu entri Ammar yang akan datang.



Nota kaki: Bagi yang tidak tersenarai dalam top 20 bolehlah buat rayuan kat komen bawah ni untuk dipertimbangkan ke top 10.

{ 16 comments.. read them below or add one }

Siti Fatimah Fuzz Siti Fatimah Fuzz 26 Februari 2011 9:09 PTG
so, macam tak de maknanya je wat top20 tuu...sebab at last, kena rombak balik??
Wafiy Suzly Wafiy Suzly 26 Februari 2011 9:10 PTG
salam
ammar, kasi wafi top 10 ekh?
haha, jangan bagitau orang..haha
♥ AyaHikari ♥ ♥ AyaHikari ♥ 26 Februari 2011 9:59 PTG
tak sabr tggu result. ^_^
tp betul jugak ape yg fatimah ckp tu.huhu. tp, ikut penganjur la nak wat cmne.huhu
NURUL NADIAH MAMAT NURUL NADIAH MAMAT 26 Februari 2011 11:49 PTG
semoga semua berjalan ngan lancar....
NisaAdnan NisaAdnan 27 Februari 2011 12:37 PG
haish malu la nak merayu ^^
HHAHAHA
Mainur Hasnah Mainur Hasnah 27 Februari 2011 3:14 PG
ouh memang lain tu.. ada top 20.. then ada lagi top 10.. bagus kreatif..camni memang mendebarkanlah
umizue umizue 27 Februari 2011 9:01 PG
ada syarat lain ke untuk dapatkan top 10 dan top 3 tu?? nak menang.. nak menang=)
oYa oYa 27 Februari 2011 10:01 PG
rahsuah kulit doyan ngeh3x
CikNiza CikNiza 27 Februari 2011 6:27 PTG
ammar...pilih la cikniza jadi top 10 contest ni..hehe..(malu...malu..huhu)
semoge permohonan ini dipertimbangkan..hehhe..
cam nk wat surat rasmi jek..lalala

ni cikniza attach sekali URL terus ke contest tu..
http://nizamk.blogspot.com/2011/01/contest-cintai-alam-sekitar.html
kay_are kay_are 27 Februari 2011 8:18 PTG
yang ni memang betul2 adil!! best2..
~~@lyci@~~ ~~@lyci@~~ 27 Februari 2011 11:25 PTG
bole ada rayuan ekk..nk jgk ketop 10 hehe..
fa10 fa10 4 Mac 2011 8:43 PG
blh buat rayuan?
nak la jugak.. nak la jugak...