26 Feb 2011

Maklumat Tambahan Untuk Contest




Tadi ada yang bertanyakan Ammar pasal contest cintai alam sekitar tu. Ada yang tanya pasal beza top 10 dengan top 20. Ok, disini Ammar akan jelaskan perbezaan top 10 dengan top 20. Jika kita lihat ramai blogger yang buat top 20 tu akan dipilih menjadi top 10 kan? Maksudnya yang tersenarai dalam top 20 tu je yang boleh tersenarai dalam top 10 kan? Tapi kali ini Ammar nak buat kelainan sikit berbanding blogger lain.



Lain macam mana tu? Sebenarnya peserta yang tersenarai dalam top 20 tu bukan menjadi jaminan 100% untuk tersenarai dalam top 10. Ammar akan pilih balik sebahagian dari top 20 dan yang tidak terpilih dalam top 20 untuk masuk top 10. Jadi, bagi yang tidak tersenarai dalam top 20 ni jangan putus asa sebab peluang masih ada lagi hanya nasib je yang dapat tentukan segalanya.



Bagi yang tersenarai dalam top 10 nanti adalah keputusan muktamad dan tidak boleh diubah lagi dan Ammar akan memilih 3 pemenang dari top 10 yang akan datang. Jangan ketinggalan tunggu entri Ammar yang akan datang.



Nota kaki: Bagi yang tidak tersenarai dalam top 20 bolehlah buat rayuan kat komen bawah ni untuk dipertimbangkan ke top 10.

16 ulasan:

Siti Fatimah Fuzz berkata...

so, macam tak de maknanya je wat top20 tuu...sebab at last, kena rombak balik??

Wafiy Suzly berkata...

salam
ammar, kasi wafi top 10 ekh?
haha, jangan bagitau orang..haha

Mama Zharfan berkata...

moga2 ada rezeki me :)
Amiin

ain revival berkata...

hehe..arap2 terpilih nanti~

♥ AyaHikari ♥ berkata...

tak sabr tggu result. ^_^
tp betul jugak ape yg fatimah ckp tu.huhu. tp, ikut penganjur la nak wat cmne.huhu

anisahsofiah berkata...

nk top 10 tu...huhuhu

NURUL NADIAH MAMAT berkata...

semoga semua berjalan ngan lancar....

NisaAdnan berkata...

haish malu la nak merayu ^^
HHAHAHA

Mainur Hasnah berkata...

ouh memang lain tu.. ada top 20.. then ada lagi top 10.. bagus kreatif..camni memang mendebarkanlah

umizue berkata...

ada syarat lain ke untuk dapatkan top 10 dan top 3 tu?? nak menang.. nak menang=)

oYa berkata...

rahsuah kulit doyan ngeh3x

norsharmila berkata...

nk dlm list jgk. heee ;p

CikNiza berkata...

ammar...pilih la cikniza jadi top 10 contest ni..hehe..(malu...malu..huhu)
semoge permohonan ini dipertimbangkan..hehhe..
cam nk wat surat rasmi jek..lalala

ni cikniza attach sekali URL terus ke contest tu..
http://nizamk.blogspot.com/2011/01/contest-cintai-alam-sekitar.html

kay_are berkata...

yang ni memang betul2 adil!! best2..

~~@lyci@~~ berkata...

bole ada rayuan ekk..nk jgk ketop 10 hehe..

fa10 berkata...

blh buat rayuan?
nak la jugak.. nak la jugak...