Nenek Tua Yang Ada Blog


Tahukah anda bahawa di Malaysi ini ada seoarang blogger yang tertua? Percaya atau tidak benda ini betul-betul terjadi. Sebagai bukti yang kukuh klik sini. Dah tengok? Percaya tak nenek pun ada blog? Jangan ingat tua-tua tak ada blog. Blogger tua banyak pengalaman tu. Nak tahu pasal Jepun menjajah kat Tanah Melayu tanyalah Tok Tu. Nama dia Tok EsaH. Comel tak nama tu? Comel kan?



Setakat ni blogger tu lah yang paling tua dekat dunia blog ni, kalau ada yang lagi tua nanti Ammar update entri yang lain pulak. Selamat berkenalan dengan Tok Esah. Blogger yang sangat peramah dan berbudi bahasa. Itulah Tok Esah. Majulah Tok untuk blogger. Peeeewwwiiiiittttt

{ 10 comments.. read them below or add one }

AMMAR YASIR AMMAR YASIR 11 Februari 2011 8:34 PTG
athirahzaki: Tok moden ni..hehehehe
Tok Esah Tok Esah 11 Februari 2011 10:25 PTG
HAHAHAHHHAA, patut lah bnyk org dtg blog tok hari ni!!! ehhe ammar punye keje rupenye!!!

hahaha, tua lah sgt!!! hehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 11 Februari 2011 11:09 PTG
Tok Esah: Dalam blog nampak tua kat alam nyata masih muda..bhahahaha
Tok Esah Tok Esah 11 Februari 2011 11:21 PTG
hahah, mar, tok bru je post entry pasal blogger tertua nie!!! hehe
Si DauN CeRi Si DauN CeRi 12 Februari 2011 1:03 PG
wohaa!! nenek millenium nii.. mmg kagum!
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 12 Februari 2011 9:42 PG
Si DauN CeRi: Contohilah nenek ini..hehehe