11 Feb 2011

Nenek Tua Yang Ada Blog


Tahukah anda bahawa di Malaysi ini ada seoarang blogger yang tertua? Percaya atau tidak benda ini betul-betul terjadi. Sebagai bukti yang kukuh klik sini. Dah tengok? Percaya tak nenek pun ada blog? Jangan ingat tua-tua tak ada blog. Blogger tua banyak pengalaman tu. Nak tahu pasal Jepun menjajah kat Tanah Melayu tanyalah Tok Tu. Nama dia Tok EsaH. Comel tak nama tu? Comel kan?



Setakat ni blogger tu lah yang paling tua dekat dunia blog ni, kalau ada yang lagi tua nanti Ammar update entri yang lain pulak. Selamat berkenalan dengan Tok Esah. Blogger yang sangat peramah dan berbudi bahasa. Itulah Tok Esah. Majulah Tok untuk blogger. Peeeewwwiiiiittttt

10 ulasan:

CIK CIRA berkata...

wa...baru ku tahu..

AMMAR YASIR berkata...

Bhahaha..dah tengok dah?

athirahzaki berkata...

style ah tok nie
:D

AMMAR YASIR berkata...

athirahzaki: Tok moden ni..hehehehe

Tok Esah berkata...

HAHAHAHHHAA, patut lah bnyk org dtg blog tok hari ni!!! ehhe ammar punye keje rupenye!!!

hahaha, tua lah sgt!!! hehe

AMMAR YASIR berkata...

Tok Esah: Dalam blog nampak tua kat alam nyata masih muda..bhahahaha

Tok Esah berkata...

hahah, mar, tok bru je post entry pasal blogger tertua nie!!! hehe

AMMAR YASIR berkata...

Tok Esah: Terima kasih Tok

Si DauN CeRi berkata...

wohaa!! nenek millenium nii.. mmg kagum!

AMMAR YASIR berkata...

Si DauN CeRi: Contohilah nenek ini..hehehe