24 Feb 2011

Nombor Follower Cantik 666



Penantian satu hari akhirnya berjaya jugak dapat follower 666. Ammar memang gila nombor tapi bukan nombor ekor ek, tapi nombor cantik-cantik macam nombor plet kenderaan, nombor telefon dan nombor follower jugak. Betul ke orang kata dengan nombor kita boleh dapat tuah? Tapi Ammar tak percaya semua tu sebab tuah atau nasib tu semua Allah yang tentukan bukan pada nombor. Nombor yang cantik bagi Ammar adalah semangat Ammar.



Bila dapat nombor cantik semangat tu datang dengan tiba-tiba je contohnya semasa sekolah dulu Ammar dapat nombor 007(James Bond) masa bertanding lumba lari. Best je dapat nombor cantik ni rasa selesa je. Ammar tak suka kalau nombor yang susah nak hafal, suka nombor yang senang nak hafal je macam 353, 777 dan lain-lain lagi.



Apa pendapat anda tentang nombor? Boleh mempengaruhi hidup anda atau tak? Bagi Ammar nombor sangat penting dalam hidup contohnya seperti 99 iaitu nama Allah dan 25 iaitu bilangan Nabi yang wajib diketahui. Ammar suka nombor dan gila nombor anda?

9 ulasan:

tomato berkata...

nasib baik bukan no ekoq..kekekke :P

betul2 no datang kan semangat jugak kdg2.. :)

MiSs F.A berkata...

nnt smpai 1k plak :D

Mr Haroona berkata...

nice one.

Warna Warni Kehidupan berkata...

wah..tahniah!!!!

Lulu caldina berkata...

http://lulu-pages.blogspot.com/2011/02/first-ga-from-senangmenangmiezanieracom.html

Gen2Merah berkata...

nice

faiz berkata...

rasanya no. ni x melambangkan apa2..just org cina je suka no2 ni..

sissyira berkata...

salam


suka angka 20092009

amy berkata...

ammar xtau ker...666 nie no.setan...