15 Feb 2011

Pemenang Contest Gambar Profile Facebook Tercantik (Kategori Lelaki)




Siapa kenal jejaka hensem ni? Angkat tangan cepat. Tahniah kepada jejaka hensem lagi macho ini kerana telah berjaya merangkul anugerah gambar profile facebook tercantik kategori lelaki. Siapa dia ni? Kalau nak kenal klik sini. Add jangan tak add tau. Hehehehe...


Wahai jejaka hensem lagi macho. Sila hantarkan nombor telefon anda di mesej facebook Ammar sekarang jugak untuk urusan pembahagian hadiah. Harap-harap cepat hantar sebab Ammar tak sabar dah nak bagi hadiah ni. Tahniah sekali lagi kerana telah berjaya menjadi gambar profile facebook tercantik kategori lelaki.


Kepada yang tidak berjaya cuba lagi pada masa yang akan datang. Adat pertandingan ada yang menang dan ada yang kalah. Terima kasih kepada semua yang sudi menyertai contest ni.

8 ulasan:

Wafiy Suzly berkata...

wahh..semakin jeles222..haha

AMMAR YASIR berkata...

Tu lah..wafi xnak masuk sangat contest ni

kira kekuri berkata...

wow..memang padan la menang :D

KANTA MATA KELABU berkata...

tq ammar.. firstime dapat hadiah dari contest2 nie..

Nana berkata...

tahniah..

AMMAR YASIR berkata...

kira kekuri: Memang pun..gambar lawar kompen menang

AMMAR YASIR berkata...

KANTA MATA KELABU: Welcome

AMMAR YASIR berkata...

Nana: Tahniah jugak