Semak Saman Traffik Secara Online




Jom kita sama-sama semak saman traffik sebab kita bukan tahu ada saman ke tak kan? Mana lah tahu kot-kot kita ni ada buat kesalahan traffik tanpa disedari kena saman ekor ke apa ke kan? Tadi Ammar sangat terkejut bila dapat 3 saman traffik. Ammar rasa Ammar dah memandu ikut peraturan dan tapi kena saman jugak. Jem jem..... Dut dah nak masuk ni tapi terpaksa bayar saman. Nasib....



Banyak gila kena bayar saman tu sebab 1 saman je pun dah RM300 lebih kalau darab dengan 3 hampir seribu tu. Kalau duit seribu tu banyak lagi benda yang boleh buat, shooping, buat contest, beli handphone baru dan lain-lain. Sedih kurasa diriku ini atas nasib yang menimpa sekarang ni.



Ada sape-sape rasa nak semak saman traffik KLIK SINI. Dah semak dah? Kena berapa saman? Banyak tak? Ada tak sampai 3 macam Ammar ni? Kalau 3 jugak kita ni sama nasib lah. Nak buat macam mana kan? Sudah nasib,

4 comments.. read them below or add one

! Encik Nakal ! ! Encik Nakal ! 26 Februari 2011 8:13 PG
hahahah~~jem..jemm~~~pagi2 dah terkena~~wakakakaa