4 Tarikh Misteri Dalam Tahun 2011




Tahun ini kita akan mengalami empat tarikh yang jarang berlaku dalam setahun. Tarikh yang dimaksudkan ialah 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11, dan 11/11/11.


Bukan itu sahaja tetapi pada bulan oktober tahun ini akan ada lima kali hari ahad, lima kali isnin, dan lima kali hari sabtu.


Kejadian akan terjadi sekali setiap 823 tahun. Bersama-samalah kita berfikir dari kejadian yang berlaku ini. Adakah dunia ini sudah hampir dengan kiamat? Bersama-sama kita menginsafi diri dan menjauhi dari segala dosa kerana kita tidak tahu bila berlakunya kiamat. Kiamat berlaku ketika kita tidak sedar dan jika saat berlaku kiamat baru kita insaf sia-sia sahaja kerana pintu taubat telah tertutup.

6 comments.. read them below or add one

muCux muCux 29 Mac 2011 12:25 PTG
sesama la kiter menginsafi setiap kejadian yg allah turun kan . . .

**harap diri ini jugak tidak terus lalai dgn duniawi
Nurul Afifah Nurul Afifah 29 Mac 2011 12:30 PTG
setiap 823 thun je? mmg nak tunjuk bumi ni dah tua..
KyêrulL KyêrulL 29 Mac 2011 12:46 PTG
terbaik!! thanks for the info


http://kaif-amb.blogspot.com/2011/03/jomklikblogblogspotcom-11.html

blog anda sudah di review HEHE
♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ ♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ 29 Mac 2011 2:05 PTG
dunia makin lame makin tua... manusia pun makin tua bumi ni makin suke buat dose... mncube samting yg belum prnah kite buat.. tambah2 dose kering.. tnde2 kiamat dah smakin hampir..
Dda Ly Dda Ly 29 Mac 2011 2:50 PTG
subhanallah..terima kasih sbb mengingatkan..

meh ke rumah..
~danial n science~
keep in touch ye..♥♥♥
Lieynanilaz Lieynanilaz 29 Mac 2011 3:09 PTG
sesekali kena saling ingat mengingati...terima kasih kerna tolong ingatkan aku...