Ada Orang Cari Gambar Lucah Kat Blog Aku


KLIK GAMBAR







Tadi saje-saje je nak check UV blog dekat akaun nuffnang dan terklik dekat keywords. Nak tahu keywords apa yang Ammar jumpa? Klik je gambar kat atas tu. Ada ke patut dia nak cari gambar lelaki melancap kat blog Ammar ni ingat blog ni blog lucah ke? Macam-macam lah orang zaman sekarang ni. Suka sangat tengok benda tak berfaedah macam tu.



Baik mengaku cepat siapa punya kerja ni. Lelaki ke perempuan ni? Ammar rasa ni mesti kerja perempuan kan? Kalau bukan perempuan pun mesti lelaki gay kan? Ada-ada je keywords macam ni. Sebelum ni tak ada pun keyword lucah macam ni.



Kalau nak cari gambar macam ni lain kali cari tempat lain ya. Kat sini tak ada gambar-gambar loucah macam tu. Semua gambar kat blog di telah ditapis oleh Lembaga Penapisan Gambar Blog Malaysia. Kalau Ammar letak gambar macam tu mesti Lembaga tu saman Ammar nanti. Tak tahu.... Pergi main jauh-jauh kalau nak cari gambar lucah-lucah ni.

{ 10 comments.. read them below or add one }

Syat0za Syat0za 17 Mac 2011 10:09 PTG
alaaaaa, kat blog ni xde eh? takpelah.. xD haha
cika cika 17 Mac 2011 10:18 PTG
wahh...kes berrrattt nih...
Abang Zam Abang Zam 17 Mac 2011 10:31 PTG
hahaha..weh..kat belog aku ada weh! try la key in nama maria ozawa ke, lucah.com ke, ape ke..ade weh!
Amalina Amalina 18 Mac 2011 1:13 PG
Perempuan la kot, but not me! haha
nora nora 18 Mac 2011 9:50 PG
Oooo sib baik tak kluar nama org yg mencari tu
fuhh lega lega :p
A.s.t.i.n.a A.s.t.i.n.a 18 Mac 2011 12:38 PTG
kah kah takde benda lain ke nak carik haihhh
dubaloop dubaloop 17 April 2011 2:59 PTG
Couldnt agree more with that, very attractive article

nolvadex
ceheomsk ceheomsk 22 April 2011 4:33 PTG
Please, can you PM me and tell me number of much more thinks about this, I am truly fan of one’s webpage…gets solved properly asap.

generic paxil