17 Mac 2011

Ada Orang Cari Gambar Lucah Kat Blog Aku


KLIK GAMBAR







Tadi saje-saje je nak check UV blog dekat akaun nuffnang dan terklik dekat keywords. Nak tahu keywords apa yang Ammar jumpa? Klik je gambar kat atas tu. Ada ke patut dia nak cari gambar lelaki melancap kat blog Ammar ni ingat blog ni blog lucah ke? Macam-macam lah orang zaman sekarang ni. Suka sangat tengok benda tak berfaedah macam tu.



Baik mengaku cepat siapa punya kerja ni. Lelaki ke perempuan ni? Ammar rasa ni mesti kerja perempuan kan? Kalau bukan perempuan pun mesti lelaki gay kan? Ada-ada je keywords macam ni. Sebelum ni tak ada pun keyword lucah macam ni.



Kalau nak cari gambar macam ni lain kali cari tempat lain ya. Kat sini tak ada gambar-gambar loucah macam tu. Semua gambar kat blog di telah ditapis oleh Lembaga Penapisan Gambar Blog Malaysia. Kalau Ammar letak gambar macam tu mesti Lembaga tu saman Ammar nanti. Tak tahu.... Pergi main jauh-jauh kalau nak cari gambar lucah-lucah ni.

10 ulasan:

Syat0za berkata...

alaaaaa, kat blog ni xde eh? takpelah.. xD haha

cika berkata...

wahh...kes berrrattt nih...

Abang Zam berkata...

hahaha..weh..kat belog aku ada weh! try la key in nama maria ozawa ke, lucah.com ke, ape ke..ade weh!

Amalina berkata...

Perempuan la kot, but not me! haha

nora berkata...

Oooo sib baik tak kluar nama org yg mencari tu
fuhh lega lega :p

A.s.t.i.n.a berkata...

kah kah takde benda lain ke nak carik haihhh

lohogary berkata...

What a great resource!

online pharmacy

dubaloop berkata...

Couldnt agree more with that, very attractive article

nolvadex

ceheomsk berkata...

Please, can you PM me and tell me number of much more thinks about this, I am truly fan of one’s webpage…gets solved properly asap.

generic paxil

Lucy Saputri berkata...

gambar lucah jepun