Baik Punya Blog Ni

Assalamualaikum dan selamat malam semua. Alhamdulillah Ammar baru je sampai rumah ni. Perjalanan 2 jam dari kolej sampai rumah sangat mencabar bagiku. Maklumlah sekarang ni kan cuaca tak menentu asyik hujan je kan? Mujurlah selamat sampai rumah.


Kali ni Ammar nak review blog yang buat tempahan header blog dari Ammar iaitu saudara Helmy, nak kenal KLIK SINI. Header yang dia mintak ni jenis retro, so Ammar buat lah jenis retro macam ni. Tak tahu lah tuan punya blog ni suka ke tak. Kalau tak suka Ammar boleh buat lagi.


Kalau suka cepat ambik header ni tampal kat blog ek. Terima kasih sebab sudi tempah header blog dengan Ammar ni. Ada sape-sape nak tempah lagi? KLIK SINI.

2 comments.. read them below or add one

Awan Biru Awan Biru 28 Mac 2011 2:10 PTG
Suka tengok twisted colour tu.