10 Mac 2011

Bakal Menempuhi Perjalanan Mencabar




Petang ni bertolak dari kolej ke Unisza yang akan memakan masa selama 1 jam. Perjalananku ke Unisza adalah untuk urusan bisnes oline. Ada yang berminat untuk menyertai bisnes ni. Bestnya. Perjalanan selama 1 jam menggunakan motor burukku sudah pasti menyebabkan kelenguhan seluruh badan. Tetapi aku tetap gagahi untuk terus pergi kesana kerana aku pasti setiap pengorbanan pasti ada imbuhannya.



Janji dengan klien pukul 9 malam, sebelum tu tak tahu lah nak pergi mana sebab sorang-sorang je pergi. Insyaallah pukul 11 malam bertolak dari Unisza balik ke rumah yang memakan masa 1 jam pulak. Mungkin orang kata Ammar buat kerja gila sebab bawak motor malam-malam balik kampung. Tapi yang pasti itulah Ammar.



Teringat peristiwa dulu, bertolak dari KT ke kolej pukul 12 tengah malam yang memakan masa 1 jam. Pergh!!!! Seram gila bila sampai jalan hutan tu sebab lampu jalan tak ada, kiri kanan semua hutan dan waktu tu seram sejuk je. Tetapi tetap aku gagahi kerana tiada siapa yang patut aku takuti kecuali Allah. Malam ni tak tahu lagi nasib macam mana. Harap-harap selamat sampai rumah kat Dungun tu.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gi2 r mg..law awek laju je..aku tggu mg kat post pah crh..

AMMAR YASIR berkata...

wei...mg keje malam ke? aku g kat mung kekgi..hahahah

iqbalhakimi berkata...

haha..giler r mar..dah la malam..

AMMAR YASIR berkata...

memang gila pun.....bhahahahaha..

Sharinginfoz berkata...

semoga semuanya ok

Fitri Senin berkata...

hai..tq sebab singgah di blog fit..semoga berjaya mendapat another 300 follwer utk cukupkan 1000..and i'm ur follwer :)

Dda Ly berkata...

insyaAllah..selamat sampai!hati2..:)

meh ke rumah..
~plastic surgery follow up~
keep in touch ye..♥♥♥

Ujang9897 berkata...

sampai dgn izin ALLAH =)

Kuronofu91 berkata...

redah jer hutan tu...smpai rumah mesti lega punya....

Aqilah Nur berkata...

:)