17 Mac 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL




Segmen dari Ben Ashaari datang lagi. Tak nak lepas peluang ni. Jom KLIK SINI.




  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    Pernah. Sebab dia tu dahlah baik, sopan, senyuman dia manis gila. Tapi bukan baik je, dia tu cantik jugak. Dia pakai cermin mata. Muka dia macam Jepun. Suka, suka...
  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
    Fizikal? Tak lah sangat. Biasa-biasa je tapi tak lah sampai nak cari pasangan macam Akon tu. Hitam sangat. Hitam manis pun dah ok. Tapi paling suka awek putih gebu macam bekas awek Ammar tu Lisa Surihani.
  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    Bahagian pipi dia. Pipi tembam lagi lah Ammar suka, macam kawan baik Ammar YANG NI. Cantik kan pipi dia? Hehehehehe.
  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
    Setuju sangat. Sebab....hehehehe... faham-faham lah kan?
  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
    Setuju 100% sebab ramai lelaki yang kacak kaki perempuan. Perempuan pun sama jugak kan?
  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
    Perempuan idaman macam entri ENTRI NI. Dah baca dah?
  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
    Berpuashati sangat. Sebab dia cantik, potongan badan dia pun pergh!!!! Cun gila.(bekas pasangan). Sekarang dah solo dah. Huhuhuhuhu...

  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
    Tak puas hati lagi sebab terlalu kurus. Nak badan macam Ben Ashaari jugak. Berketul-ketul macam tu lah best kan? Cepat sikit dapat jodoh.Lalalalala....
  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
    Perlu. Kalau tak jaga badan takut awek tu lari cari Abang Ketul pulak kan?
  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ?
    Mujarab jugak tapi boleh bagi kesan sampingan jugak. Buktinya ramai yang kurus dan iklan kat TV tu. Tapi bila tinggal produk tu naik balik badan tu.

2 ulasan:

nick_riena berkata...

jenguk2 sambil bace jwpn ammar...plus nak 'usha' mata ammar sepet ke x ni..hehehe ;p

Miss Ran berkata...

hahaha nak gebu je