Blogger Gersang Cuci Mata






Melihat tubuh badanmu yang mengiurkan buat nafsu amarahku semakin memuncak. Aku berada di awan-awangan dan fikiranku melayan jauh nun disana. Jiwaku kacau dan meronta-ronta untuk menggapai tubuhmu. Dengan nafsu buasku aku terus menerpa ke arah tubuhmu wahai kekasihku sayang. Lalu aku KLIK SINI dan menikmati kehangatan tubuhmu.



Dah klik ke? Dah kan? Macam mana rasa? Best kan? Tenang dan damai je kan? Boleh cuci mata yang dah lama kotor dengan melihat kehijauan rumput. Bersama-sama kita cuci mata KAT SINI. Terima kasih Awan sebab selalu datang ke blog Ammar yang tak seberapa ni. Terharu sangat-sangat.



Terimalah kata-kata ini:

Disini, ku biarkan sisi lain diriku berbicara.
Kucurahkan segalanya agar tiada lagi duka
menghimpit kalbu.

6 comments.. read them below or add one

Abang Zam Abang Zam 20 Mac 2011 12:44 PG
haha..kau pancing letak gamba tu..hahaha..damn!
Awan Biru Awan Biru 20 Mac 2011 1:01 PG
Ingatkan apa tadi.
Eh, macam biasa saja dengan kata-kata tu.
Terima kasih saudara Ammar.
manueng manueng 20 Mac 2011 4:26 PG
ramai tertipu nih...haha~ =p
Firdaus Kasim Firdaus Kasim 20 Mac 2011 11:12 PG
aku turut terpesona dengan keindahanmu sayang
Jebat Jebat 13 Februari 2012 11:18 PG
Tak pasal-pasal aku terpesona dan tertipu dengan ko Ammar... ha ha.. pancing baek punya