Blogger Punyai Teksi Lamborghini

Assalamualaikum dan selamat malam semua. Ammar sekarang berada dekat TER tunggu giliran nak main bowling. Sementara tunggu giliran sempat lagi untuk edit gambar dan update entri ni. Kali ni Ammar edit header untuk blog "Aku Dan Teksi".


Oleh sebab blogger ni hanya tinggal url blog dia je tanpa buat entri macam mana ciri-ciri header idaman jadi Ammar pun buat header ni ikut naluri Ammar sendiri. Simple dan menarik. Menarik tak header ni?


Sebagai tanda terima kasih kepada pemilik blog ni Ammar bagi dia teksi Lamborghini percuma, harap dia suka lah sebab mahal jugak kereta ni. Hehehe. Nak usha blog teksi ni KLIK SINI.


Ada sape-sape nak tempah header free lagi? KLIK SINI.

{ 7 comments.. read them below or add one }

areteacar areteacar 26 Mac 2011 10:30 PTG
kalau ada org dpt kasi free teksi mcm tuh kat cik tikah, kompem masuk minang. hehe..
fadhdeela fadhdeela 27 Mac 2011 1:54 PG
lamborghini!!!! cantekk kot kete nie!

Meh sini: Mari Melawat Kammmbing!

Sini jugak: Seksinyer dia tido!!
Aku Dan Teksi Aku Dan Teksi 27 Mac 2011 2:38 PG
TQ,En,Ammar,kerana sudi buatkan gambar header,untuk blog saya.
Saya ni blogger baru jadi tak berapa pandai tentang ini.
izzafey izzafey 27 Mac 2011 10:48 PG
ceh igtkan betul2, rupanya gambar jer, tp x pe, mana la tahu esok2 betul2 dpt keta tu.nice shot bro
Awan Biru Awan Biru 27 Mac 2011 4:03 PTG
Wah, Lamborghini buat teksi! Mesti mahalkan tambang dia.
Aku Dan Teksi Aku Dan Teksi 27 Mac 2011 4:46 PTG
Salam buat Ammar,kalau sudi,saya nak tukar gambar keta tu.(http://joyiman.blogspot.com/2011/03/header-blog.html#more)