Cara Yahudi Membogelkan Wanita Islam

Tahukah kita macam mana taktik Yahudi untuk menghancurkan Umat Islam? Sedar atau tidak sebenarnya Yahudi sudah lama berusaha menghancurkan Islam. Pelbagai cara dan taktik yang digunakan oleh Yahudi dari dulu hingga kini. Melihat dunia sekarang susah untuk membezakan yang mana Islam dan yang mana kafir kerana watak Umat Islam hampir sama dengan orang kafir laknatullah.



Mula-mula tertutup kemas tak nampak muka. Semuanya tertutup dan terjaga dari pandangan bukan muhrim.




Terbuka sedikit sehingga nampak mata. Sangat ayu.




Buka lagi dan nampak keseluruhan wajah cantik berseri Si Lisa Surihani. Senyuman yang menawan sudah pasti menambat hati si jejaka.




Ikut fesyen katakan, buka lagi sampai nampak tengkuk. Nampak aurat kan? Tapi kenapa pakai macam ni?




Buka sedikit sehingga nampak rambut atau jambul. Adakah aurat ini ditutup sepenuhnya? Sudah pasti tidak kan?




Buka lagi dan tunjuk dada pulak. Apa perasaan lelaki bila tengok gambar macam ni? Nafsu semakin memuncak kan?




Buka lagi dan nampak keseluruhan rambut. Tidak tertutup lagi seperti gambar yang kat atas tadi tu. Cantik ke tak pakai tudung macam ni?




Selepas boring tak pakai tudung, tukar fesyen pulak untuk nampak lain dari yang lain. Warna rambut pulak. Canti tak awek ni? Kalau dia tutup aurat cantik tak? Lagi cantik kan?



Seterusnya jadi apa? Bukan ke selepas ni sedikit demi sedikit terbuka? Sampai akhirnya bogel. Sanggupkah kita melihat wanita Islam ini berbogel? Sungguh kejam jika jawapan ada ya. Sedarlah wahai wanita Islam semua bahawa Yahudi semakin hari semakin cuba untuk menyesatkan umat Islam. Sanggupkah kita dihancurkan oleh Yahudi suatu hari nanti?


{ 11 comments.. read them below or add one }

Puteri Iqa Izyan Puteri Iqa Izyan 17 Mac 2011 6:28 PTG
betul tuh. sume ni tanpa kita sedar.
dunia dah nak akhir zaman macam ni lah.

minta jauh lah sume nih...
Si DauN CeRi Si DauN CeRi 17 Mac 2011 6:30 PTG
wuwuwu... kenapa entri mcm ni selalu kaum adam yg buat? kaum hawa sendiri xsedar hal ni atau buat2 xnampak je eh? kesian...kesian..
AdiaLuze AdiaLuze 17 Mac 2011 6:46 PTG
Salam ziarah perkenalan ^_^

Kalau yang seagama dengan kita, marilah kita sama2 mendoakan spya mereka dapat berhijrah kearah yang lebih baik.. Aminnn...
Cik Ila Cik Ila 17 Mac 2011 6:53 PTG
hahahaa..suka entri ni..bagus! :)
senyumSOYA senyumSOYA 17 Mac 2011 6:59 PTG
sama2 kita jaga wanita muslim~

maceh en.ammar~
Faiz Faiz 17 Mac 2011 7:01 PTG
sng citer slhkn diri sndri saja..kenapa mengikut bnde yg xbetul..jwpn: aku sanggup hancurkan yahudi jika aku ada kuasa..jika aku pemimpin..

p/s: thanks follow blog sy..sebagai balasan, sy dh letak blog ini kt ruang follower kt blog sy..=)

****KLIK GAMBAR FOTOGRAFI DISINI****

****KLIK ENTRI TERKINI DISINI****

****KLIK ENTRI TERHANGAT DISINI****
MiSs F.A MiSs F.A 17 Mac 2011 8:15 PTG
gmba yg ke 3 last tu x bole blaaa..mncemarkan nma islam aje.
Golden Rose Golden Rose 18 Mac 2011 10:34 PG
macam2 gaya bertudung sekarang...kebanyakkannya makin lama makin buka je...
A.s.t.i.n.a A.s.t.i.n.a 18 Mac 2011 12:39 PTG
berkemban pakai tudung tu best... hoho..
Meet Mr. Gorillaz Meet Mr. Gorillaz 18 Februari 2012 1:48 PG
dari gambar yg 1st sampai tang gambar lisa bertudung tu bukan disebabkan yahudi....
tang lisa bertudung tu kan memang dibolehkan bagi Islam....
xde salah nye kan....
tp gmbr selepas nye tu mmg dah salah lah n berdosa sebab menunjuk aurat....