Dapat RM400.12 Dengan Heartbeat




Percaya atau tidak dengan Heartbeat anda boleh dapat RM400 dalam masa singkat? Jikalau anda tidak percaya anda memang tergolong dalam kalangan orang yang rugi dan tidak pandai merebut peluang. Bukti telah jelas mengatakan dengan heartbeat blogger dapat duit. Bagaimana cara untuk dapat duit? Sangat mudah kalau kita anggap benda itu mudah. Kalau nak daftar sila klik iklan heartbeat di tepi blog Ammar tu je.



Nak tengok bukti kukuh dengan heartbeat dapat mengumpul RM400.12? Sila KLIK SINI. Sangat jelas dan terbukti kan? Jadi apa tunggu lagi, jangan biarkan peluang ini berlalu pergi tanpaa kita mengambil peluang ini. Nak daftar heartbeat tak payah bayar pun bahkan anda akan dibayar oleh pihak heartbeat. Kalau tak tahu macam mana nak pasang heatbeat ni sila KLIK SINI. Ammar dah bagi cara atau tips dari awal samapi akhir untuk meletakkan heartbeat ni pada blog. Anda perlu ikut je segala arahan tu. Semoga anda lebih bejaya dan mendapat banyak duit.



Dengan Heartbeat anda boleh memperoleh pendapatan melalui pelbagai cara seperti pendapatan berdasarkan jumlah klik, promosikan iklan pada entri, menolong Heartbeat mencari pelanggan, dan sebagainya. Ammar sangat yakin kalau anda bersungguh-sungguh pasti anda akan dapat duit dengan Heatbeat ni dalam masa yang singkat. Percaya dengan kebolehan anda. Anda pasti boleh melakukannya.



Klik gambar kat bawah ni

4 comments.. read them below or add one

Mama Zharfan Mama Zharfan 4 Mac 2011 6:19 PTG
go ammar go :)
me singgah click HB!
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 6:30 PTG
@Mama Zharfan Terima kasih..boleh bagi ilmu pasal HB ni tak?hehehe
NisaAdnan NisaAdnan 4 Mac 2011 11:50 PTG
sume ckp pasal HB, haish taleh jd ni. nak jugak la ^^