Gambar Ngeri: Badan Manusia Dikerat





Amaran: Bagi yang lemah semangat jangan tengok gambar ini.



"Sungguh kejam dan zalim lebih daripada binatang" itulah ungkapan yang sesuai digunakan untuk pembunuh yang membunuh dan mengerat manusia ini. Sanggup melakukan perbuatan seperti ini sesama manusia. Boleh dikatakan manusia yang mengerat mangsa ini tiada perikemanusiaan langsung.





Dikerat satu-satu macam binatang! Sangat kejam dan zalim.



{ 16 comments.. read them below or add one }

n!cK n!cK 18 Mac 2011 9:40 PG
adess...nak tercabot jantung haihh nengok~~ngeriiiii~~~
nora nora 18 Mac 2011 9:47 PG
ko jahatttt
aku benci ko
abihlaa....nightmare ar aku pasni
uwaaaaa

ENTRY HOT : Hari Ini Dalam Sejarah
Cik Ila Cik Ila 18 Mac 2011 9:48 PG
gmbr ni kt mne?? adehh..
nikaviolet nikaviolet 18 Mac 2011 10:10 PG
kejadian ni b'laku kat mne? kat mlaysia nie ke?? ade masuk berita ke tak? adui ngeri btol laaaa.....
Cik Moon Cik Moon 18 Mac 2011 10:29 PG
erkk...tetiba tekak rasa loya... bila terpandang gambar tu... huuu
YanaMIB YanaMIB 18 Mac 2011 10:31 PG
erk ni kt malaysia ke?? adeh~ O_o'
Yaya^Pink Yaya^Pink 18 Mac 2011 10:54 PG
terus pening tgk gmbr2 tu..huhu
Myvitrd Myvitrd 18 Mac 2011 11:13 PG
gila ni.. macam kes mona fendi dulu.. kerat 18..
Awan Biru Awan Biru 18 Mac 2011 7:34 PTG
Itulah jadinya apabila akal diketepi, nafsu serakah disanjung. Manusia pun dia dah tak kenal lagi sehingga sanggup memperlakukan manusia lain sedemikian rupa.
FatinKpopLoverFatinKpopLover 9 November 2011 12:22 PTG
eii..gelinya den. betui ka tu??

skali tgok mcm x caye. tp kne percaye gak. hahaha