18 Mac 2011

Gambar Ngeri: Badan Manusia Dikerat





Amaran: Bagi yang lemah semangat jangan tengok gambar ini.



"Sungguh kejam dan zalim lebih daripada binatang" itulah ungkapan yang sesuai digunakan untuk pembunuh yang membunuh dan mengerat manusia ini. Sanggup melakukan perbuatan seperti ini sesama manusia. Boleh dikatakan manusia yang mengerat mangsa ini tiada perikemanusiaan langsung.





Dikerat satu-satu macam binatang! Sangat kejam dan zalim.



16 ulasan:

n!cK berkata...

adess...nak tercabot jantung haihh nengok~~ngeriiiii~~~

mynameismy berkata...

omg!

katne ni?

nora berkata...

ko jahatttt
aku benci ko
abihlaa....nightmare ar aku pasni
uwaaaaa

ENTRY HOT : Hari Ini Dalam Sejarah

Cik Ila berkata...

gmbr ni kt mne?? adehh..

apezs shah berkata...

gileh laa manusia tu.

nurkaloi berkata...

eiiiiiiiii
nauzubillah

nikaviolet berkata...

kejadian ni b'laku kat mne? kat mlaysia nie ke?? ade masuk berita ke tak? adui ngeri btol laaaa.....

budak kampung berkata...

uikssS????????kat mane nih???

kalo tak malas,singgah la kenapa perempuan jadi mangsa laki gila seks

Cik Moon berkata...

erkk...tetiba tekak rasa loya... bila terpandang gambar tu... huuu

YanaMIB berkata...

erk ni kt malaysia ke?? adeh~ O_o'

Yaya^Pink berkata...

terus pening tgk gmbr2 tu..huhu

Myvitrd berkata...

gila ni.. macam kes mona fendi dulu.. kerat 18..

A.s.t.i.n.a berkata...

Ya Allah....

saya_arief berkata...

seram

Awan Biru berkata...

Itulah jadinya apabila akal diketepi, nafsu serakah disanjung. Manusia pun dia dah tak kenal lagi sehingga sanggup memperlakukan manusia lain sedemikian rupa.

FatinKpopLover berkata...

eii..gelinya den. betui ka tu??

skali tgok mcm x caye. tp kne percaye gak. hahaha