24 Mac 2011

Geng Blogger Bersatu


Logo Kumpulan



Nama Kumpulan: Geng Blogger Bersatu

Ketua Kumpulan: AMMAR YASIR

Ahli Kumpulan:








Nama kumpulan ini dipilih sebab untuk menyatukan semua blogger-blogger kat Malaysia ni. Blogger ramai kat Malaysia tapi adakah blogger itu bersatu? Tak semua kan? Sebenarnya bersatu padu ni penting untuk mengukuhkan lagi arena blogging ni. Jom kita bersatu untuk blogging.



Nak join KLIK SINI

9 ulasan:

Muhammad Helmi berkata...

mari kite eratkan lg prtalian ini...

REMEDY berkata...

aku nk join mcm mana ni?

REMEDY berkata...

aku nk join mcm mana ni?

REMEDY berkata...

aku nk join mcm mana ni?

REMEDY berkata...

aku nk join mcm mana ni?

Awan Biru berkata...

Moh le kite bersatu.
Tapi, camana nak join? Kelab ni terbukakah? Atau untuk orang tertentu saja?

AMMAR YASIR berkata...

@Muhammad Helmi jOM... Klik kat bawah tu

AMMAR YASIR berkata...

@REMEDY Kli kat bawah tu je

AMMAR YASIR berkata...

@Awan Biru Kil kat bawah tu... ni segmen Ben Ashaari sebenarnya