Geng Blogger Bersatu


Logo Kumpulan



Nama Kumpulan: Geng Blogger Bersatu

Ketua Kumpulan: AMMAR YASIR

Ahli Kumpulan:








Nama kumpulan ini dipilih sebab untuk menyatukan semua blogger-blogger kat Malaysia ni. Blogger ramai kat Malaysia tapi adakah blogger itu bersatu? Tak semua kan? Sebenarnya bersatu padu ni penting untuk mengukuhkan lagi arena blogging ni. Jom kita bersatu untuk blogging.



Nak join KLIK SINI

{ 9 comments.. read them below or add one }

Muhammad Helmi Muhammad Helmi 24 Mac 2011 3:58 PTG
mari kite eratkan lg prtalian ini...
REMEDY REMEDY 24 Mac 2011 3:59 PTG
aku nk join mcm mana ni?
REMEDY REMEDY 24 Mac 2011 4:02 PTG
aku nk join mcm mana ni?
REMEDY REMEDY 24 Mac 2011 4:02 PTG
aku nk join mcm mana ni?
REMEDY REMEDY 24 Mac 2011 4:02 PTG
aku nk join mcm mana ni?
Awan Biru Awan Biru 24 Mac 2011 4:29 PTG
Moh le kite bersatu.
Tapi, camana nak join? Kelab ni terbukakah? Atau untuk orang tertentu saja?
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 24 Mac 2011 4:57 PTG
@Awan Biru Kil kat bawah tu... ni segmen Ben Ashaari sebenarnya