18 Mac 2011

Mayat Rentung Kena Elektrik

Amaran: Tidak sesuai ditonton oleh orang yang lemah semangat dan ibu mengandung.



Ngeri, tragis, menakutkan, dan seksa, itulah yang boleh diungkapkan kepada mangsa renjatan elektrik ini. Sangat menakutkan melihat gambar mangsa-mangsa renjatan elektrik ini.



Oleh itu marilah kita sama-sama mengelakkan daripada terkena renjatan elektrik. Langkah berjaga-jaga sangat perlu bagi mengelakkan berlakunya perkara yang tidak diingini berlaku. Malam tidak berbau. Hidup hanya sekali.









15 ulasan:

Abang Zam berkata...

arrggh! damn! seram ah...mencuri tu..

Nana berkata...

yallah ngeri nye

Biey berkata...

nielah balasan orang yang buat kerja tak elok.. kat dunia lagi dah kena balasannya..

Naddia berkata...

huuuhhh!!

boipren ku electrical engineer..ooo

ngeri sunggoh!!

mynameismy berkata...

damn!!

Awan Biru berkata...

Yap, malang tak berbau.
Buat apalah nak curi kabel sangatkan. Banyak lagi kerja halal yang selamat boleh dibuat.

AMMAR YASIR berkata...

@Abang Zam Balasan atas dunia

AMMAR YASIR berkata...

@NanaAmmar takut jugak tengok

AMMAR YASIR berkata...

@Bieybetul tu... Allah dah balas atas dunia

AMMAR YASIR berkata...

@Naddia Think positif..hehehe

AMMAR YASIR berkata...

@mynameismy Cool beb

AMMAR YASIR berkata...

@Awan Biru Mungkin ni mat giant kot

Fieda berkata...

ngeri ooooo....:(

AMMAR YASIR berkata...

@Fieda cool beb

Za berkata...

cool hahaha