2 Mac 2011

Musuh Ketatku Iqbal Hakimi Diaibkan




Akhirnya saat yang ditunggu-tunggu selama ini tiba jugak hari ini. Musuh ketatku dalam arena bolasepak Iqbal Hakimi telah diaibkan dengan kekalahan 2-1 pada awal pagi tadi. Ada sape-sape kenal dengan penyokong fanantik Manchester United ni? Takkan tak kenal dengan Iqbal Hakimi kan?



Manchester takut dengan Torres ke apa? Pesanan jurulatih Manchester kepada anak buahnya sebelum perlawanan bermula ternyata tidak berhasil kerana anak buah Iqbal Hakimi memang jenis penakut. Bhahahaha..... Rileks lah bro...







Jaringan penalti yang disempurnakan oleh Frank Lampard pada minit ke-79 merupakan jaringan kemenangan buat pasukan Chelsea. Pada separuh masa pertama Manchester United mendahului dengan satu gol daripada Wayne Rooney. Namun pada minit ke-54 David Luiz menyamakan kedudukan dengan 1-1 dan pada akhir perlawanan satu lagi gol lagi diledakkan oleh pemain Chelsea.



Kemenangan bergaya ini pasti merisaukan peminat fanatik pasukan Manchester United terutamanya Iqbal Hakimi. Ada ke sape-sape yang sokong Manchester United kat sini? Tak ada kan? Semuanya penyokong Chelsea kan?

11 ulasan:

Novelgurl berkata...

salam..aiishh bola je keje.

unknown girlz berkata...

hyep2.. cam liputan LIVE dr sana..
hehe..
jgn gaduh2 sebab bola,gaduh manja xpe..hee..

Ujang9897 berkata...

padan muka iqbal..hahahah

Lulu caldina berkata...

eleh menang mmg best,kan? leh kutuk2..tapi bila kita kalah, tak best kena kutuk...huhu..nyampess...
Keep the blues flying high..

Cute MuM berkata...

ada penyokong MU kat sini...

AMMAR YASIR berkata...

@Novelgurl W'salam...best tengok bola...pergh!!!

AMMAR YASIR berkata...

@unknown girlz bahahaha.. tak gaduh pun..gaduh2 manja je

AMMAR YASIR berkata...

@Ujang9897 Bhahahaha..padan muka..lalalala

AMMAR YASIR berkata...

@Lulu caldina memang best pun bila menang..hehehehe.. taknak dah kalah

AMMAR YASIR berkata...

@Cute MuM salah tempat ni..bhahahaha

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

haha...asal aku baru baca pasal ni..derm..