Musuh Ketatku Iqbal Hakimi Diaibkan




Akhirnya saat yang ditunggu-tunggu selama ini tiba jugak hari ini. Musuh ketatku dalam arena bolasepak Iqbal Hakimi telah diaibkan dengan kekalahan 2-1 pada awal pagi tadi. Ada sape-sape kenal dengan penyokong fanantik Manchester United ni? Takkan tak kenal dengan Iqbal Hakimi kan?



Manchester takut dengan Torres ke apa? Pesanan jurulatih Manchester kepada anak buahnya sebelum perlawanan bermula ternyata tidak berhasil kerana anak buah Iqbal Hakimi memang jenis penakut. Bhahahaha..... Rileks lah bro...







Jaringan penalti yang disempurnakan oleh Frank Lampard pada minit ke-79 merupakan jaringan kemenangan buat pasukan Chelsea. Pada separuh masa pertama Manchester United mendahului dengan satu gol daripada Wayne Rooney. Namun pada minit ke-54 David Luiz menyamakan kedudukan dengan 1-1 dan pada akhir perlawanan satu lagi gol lagi diledakkan oleh pemain Chelsea.



Kemenangan bergaya ini pasti merisaukan peminat fanatik pasukan Manchester United terutamanya Iqbal Hakimi. Ada ke sape-sape yang sokong Manchester United kat sini? Tak ada kan? Semuanya penyokong Chelsea kan?

{ 11 comments.. read them below or add one }

Novelgurl Novelgurl 2 Mac 2011 8:35 PG
salam..aiishh bola je keje.
unknown girlz unknown girlz 2 Mac 2011 8:38 PG
hyep2.. cam liputan LIVE dr sana..
hehe..
jgn gaduh2 sebab bola,gaduh manja xpe..hee..
Ujang9897 Ujang9897 2 Mac 2011 8:47 PG
padan muka iqbal..hahahah
Lulu caldina Lulu caldina 2 Mac 2011 8:56 PG
eleh menang mmg best,kan? leh kutuk2..tapi bila kita kalah, tak best kena kutuk...huhu..nyampess...
Keep the blues flying high..
Cute MuM Cute MuM 2 Mac 2011 9:11 PG
ada penyokong MU kat sini...
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 12:24 PTG
@Novelgurl W'salam...best tengok bola...pergh!!!
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 12:25 PTG
@unknown girlz bahahaha.. tak gaduh pun..gaduh2 manja je
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 12:25 PTG
@Ujang9897 Bhahahaha..padan muka..lalalala
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 12:25 PTG
@Lulu caldina memang best pun bila menang..hehehehe.. taknak dah kalah
muhammad iqbal hakimi bin tahir muhammad iqbal hakimi bin tahir 18 April 2011 4:00 PTG
haha...asal aku baru baca pasal ni..derm..