Nuffnang Mintak Maaf Dengan Aku




Setelah Nuffnang bersalah dengan Ammar sebab tuduh Ammar buat penipuan klik akhirnya hari ini Nuffnang mengaku salah dan mintak maaf dengan Ammar. Entri enti ini berkaitan dengan entri ini. Baru lah sejuk hati yang panas ni pasal tuduhan yang tak logik tu. Ammar berani kerana benar sebab tu lah Ammar berani lawan cakap Nuffnang dan ugut sikit dekat entri ini.



Ammar tak bersalah takkan nak ngaku bersalah kan? So, Ammar berkeras lah sikit dengan Nuffnang. Tak salah kan? Baru Ammar tahu sebab apa dia cakap Ammar tipu dia. Semua ini adalah disebabkan oleh pekerja dari Nuffnang tu sendiri. Kalau nak baca tengok surat kat bawah ni je sebagai bukti.






Pesanan Ammar kepada blogger, kita perlu berani kerana benar kalau tak kita asyik kena pijak-pijak je. Tak kira lah orang tu lebih berkuasa daripada kita atau lebih tua daripada kita. Kalau dia salah kita kena tegur dan kita tak boleh mengaku yang kita ni salah kalau kita betul-betul tak bersalah. Maafmu diterima wahai Si Nuffnang. Kan best kalau orang yang bersalah dengan kita selalu mintak maaf. Barulah sejuk hati ni.. Hehehehehe.... Peace! No war.

4 comments.. read them below or add one

THE LEKAT LEKIT STORY THE LEKAT LEKIT STORY 5 Mac 2011 8:17 PTG
minta maaf jer ke?? bagi la BE 10 dua tanda minta maaf.. kekekekekeke

betul tu berani tegakkan kebenaran supaya tak di pijak2
yna fazlyna yna fazlyna 5 Mac 2011 8:38 PTG
berani kerana benar...i like
Miss Yaty Miss Yaty 6 Mac 2011 9:10 PG
ish3..mcm mane lah kan nuffnang leh ckp kite klik iklan sndiri...dorang takde sistem tuk cek ke? pelik3..

pape pun syukurlah nuffnang tu sedar kesilapan mereka..