Rasa Macam Nak Umum Pemenang Contest Je




Ammar rasa dah lama sangat dah contest Ammar tu berjalan tapi sampai sekarang masih tak umum pemenang lagi kan? Semenjak dua menjak ni asyik terfikir je nak umum pemenang contest tu. Bukan apa, sebenarnya hati Ammar tak akan tenang selagi tak umum pemenang contest ni ibarat macam terpaksa tahan kentut, seksa kan? Bhahahaha.



Kenapa Ammar tak rasa tenang selagi tak umum pemenang? Sebabnya ibarat macam Ammar ni pegang duit orang lama-lama mesti rasa tak selesa kan? Duit tu memang duit Ammar tapi bila Ammar dah buat contest ni secara automatiknya duit tu bukan duit Ammar dan Ammar hanya pemegang amanah untuk pemenang contest tu. Bukan senang nak pegang amanah tu kan? Kalau tak amanah dah lama duit tu habis Ammar belanja. Duit tu Ammar pegang dari awal contest lagi sampai sekarang mesti rasa tak best kan? Ammar tak suka sangat pegang duit orang ni.



Mesti ada antara blogger-blogger merasa jengkel atau geram dengan Ammar kan sebab lambat umum pemenang. Betul tak? Betul kan? Baik mengaku cepat, Ammar nak bagi komisen ni. Hehehehe.... Ammar sebenarnya bukan tak nak umum cepat-cepat tapi itu semua atas permintaan ramai yang nak panjangkan tarikh tamat contest ni. Ammar ikut je apa yang mereka tu nak untuk jaga hati. Tak salah kan? Tapi kalau boleh dalam masa terdekat ni Ammar akan lepas jugak kentut Ammar yang dah lama tahan tu. Sampai hijau muka Ammar ni asyik duk tahan kentut tu. Kita tunggu saat Ammar kentut tu. Wait me>>>>>>

{ 15 comments.. read them below or add one }

cikmOt cikmOt 1 Mac 2011 11:14 PG
hurmm...tak tau pun ada kontest ni...ishhhh
oYa oYa 1 Mac 2011 11:30 PG
bahaya simpan kentu lelama kan kena buasir kah3x
Suka Hati Saya La.. Suka Hati Saya La.. 1 Mac 2011 12:07 PTG
even blog sy xtersenarai dlm top20, tp sy ttp bersemangat nk tau sape pemenangnyer...ble nk umum nih???
hehhehe
Wafiy Suzly Wafiy Suzly 1 Mac 2011 1:13 PTG
hehe, umum lah ammar, karang kentut tu makin busuk pula,haha
Mainur Hasnah Mainur Hasnah 1 Mac 2011 1:50 PTG
haha kalau tahan kentut je mesti org kaitkan muka hijau
bunga bunga 1 Mac 2011 2:24 PTG
x..bunga xgeram..hahaha..:D
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 12:13 PTG
@cikmOt Ammar ingat akak tahu.. nak join tak? tak tutup lagi ni jom lah join
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 12:14 PTG
@Wafiy Suzly lagi busuk lagi best bau wafi...hehehehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 12:14 PTG
@Mainur Hasnah betul jugak kan? tak ada ke muka pink?
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 12:15 PTG
@bunga tak geram kan?kan? bhahahaha
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 12:15 PTG
@umizue cantiknya senyuman tu..hehehe
eddy syrol eddy syrol 16 Mac 2011 8:50 PG
rasanya sampai la ni tak umum lagi kan kan kan...hehehhe..lamanye buat contest :)