Scan Virus Pada Blog Anda Di Sini





Jangan ingat komputer je ada virus, blog pun ada virus jugak sebenarnya. Virus pada blog sangat berbahaya kerana jika serangan virus yang kuat boleh menyebabkan sesebuah blog itu tak boleh buka. Sebagai langkah keselamatan bolehlah scan virus terlebih dahulu untuk mengetahui tahap kesihatan blog anda.



Kalau nak scan virus pada blog senang je cuma KLIK SINI. Dah klik? Sila masukkan alamat blog anda dan terus scan. Ammar baru je scan blog ni dan hasilnya seperti gambar kat bawah ni. Alhamdulillah blog Ammar ni selamat lagi dari virus berbahaya.



Selamat mencuba!!!!!

{ 9 comments.. read them below or add one }

wanbu wanbu 17 Mac 2011 12:19 PG
dah scan.....

fuhhhh sama result jerk
kendra kendra 17 Mac 2011 5:00 PTG
Selami sejarah virus komputer dalam bentuk infografik.

Sesawang: http://kendrabing.com/index.php?ivtl=7060

--> ambil kesempatan untuk mempromosikan hasil penulisan di blog anda di Kendra Bing
Orang Kampung Orang Kampung 17 Mac 2011 8:52 PTG
thanks sebab kasi info ni..
selamat clean ja.. hehehe..
ingtkn ada virus.. hihihi