16 Mac 2011

Scan Virus Pada Blog Anda Di Sini





Jangan ingat komputer je ada virus, blog pun ada virus jugak sebenarnya. Virus pada blog sangat berbahaya kerana jika serangan virus yang kuat boleh menyebabkan sesebuah blog itu tak boleh buka. Sebagai langkah keselamatan bolehlah scan virus terlebih dahulu untuk mengetahui tahap kesihatan blog anda.



Kalau nak scan virus pada blog senang je cuma KLIK SINI. Dah klik? Sila masukkan alamat blog anda dan terus scan. Ammar baru je scan blog ni dan hasilnya seperti gambar kat bawah ni. Alhamdulillah blog Ammar ni selamat lagi dari virus berbahaya.



Selamat mencuba!!!!!

9 ulasan:

Miss Ran berkata...

wah mkasih2

Ayuni berkata...

hikhik, dh scan!

HaiDa HiDa berkata...

tq..

Fitri Senin berkata...

tima kasih :)

a n a s t a s y e a berkata...

nak scan jugak lah. mesti banyak dalam nie :)

anastasyea's latest post .. Adakah kedatangan Supermoon pada 19 Mac 2011 akan mencetus lebih banyak gempa bumi berukuran 8+ pada skala richter dan tsunami ?

wanbu berkata...

dah scan.....

fuhhhh sama result jerk

Wafiy Suzly berkata...

mohon share

kendra berkata...

Selami sejarah virus komputer dalam bentuk infografik.

Sesawang: http://kendrabing.com/index.php?ivtl=7060

--> ambil kesempatan untuk mempromosikan hasil penulisan di blog anda di Kendra Bing

Orang Kampung berkata...

thanks sebab kasi info ni..
selamat clean ja.. hehehe..
ingtkn ada virus.. hihihi