SEGMEN: BEN ASHAARI SOAL CINTA


Nak join KLIK SINI



  1. Wanita bagaimanakah yang menjadi pilihan hati anda ?
    Wanita cantik macam Lisa Surihani(versi Melayu), Katy Perry(versi Mat Salleh). Sopan santun dan beriman macam bidadari syurga iaitu Ainul Mardhiah. Suka wanita yang manja, jujur, bercakap laju macam formula one dan sering mengaku salah jika buat salah. Paling suka perempuan yang suka pakai baju kurung. Tak suka perempuan yang pakai seluar jeans yang ketat-ketat. Sekadar buat cuci mata boleh lah. Bhahahaha.... Buat bini sorry.
  2. Definasi keseksian seseorang wanita bagi anda ..
    Wanita yang paling seksi adalah wanita yang membuat jantungku bedegup kencang apabila melihat wajahnya. Walaupun wanita tu tutup aurat penuh tapi boleh buat aku merasakan aura atau molekul-molekul halus yang menembusi jiwaku.
  3. Apakah maksud PENGORBANAN CINTA bagi anda ?
    Pengorbanan cinta adalah meninggalkan orang yang kita sayang atau cinta untuk mengembirakan hati orang yang kita sayang. Aku pernah korbankan cinta aku demi membahagiakan insan tersayang itu.
  4. Perlukah pasangan anda berkorban apa saja demi membuktikan cintanya pada anda ?
    Tak perlu sebab maruah diri lebih penting dari cinta. Cinta itu indah dan sangat berharga. Bercintalah dengan bijak.
  5. Jika keluarga pasangan anda tidak mahu menerima anda sebagai menantu mereka , apakah yang akan anda lakukan ?
    Undurkan diri dan serahkan kepada takdir. Ada jodoh ada lah. Aku pernah ditolak oleh keluarga si dia sebab berbeza fahaman politik. Adilkah?
  6. Berapa kalikah anda putus cinta ? Kenapa ?
    Dah banyak kali dah. Tak terkira sebab perempuan sering mengecewakan aku. Tak jujur dan hipokrik.
  7. Pada pendapat anda , lelaki atau perempuankah yang mudah berlaku curang ? Secara umum ... kenapa ?
    Perempuan, sebab mentang-mentang dia cantik, lawar, comel dengan senanglah curang dan cari lelaki lain.
  8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
    Kurang cemburu sebab sekadar awek je. Kalau bini barulah cemburu gila.

{ 26 comments.. read them below or add one }

iqbalhakimi iqbalhakimi 14 Mac 2011 12:04 PTG
amar bercakap pasal cinta..waah =)
Miss Ran Miss Ran 14 Mac 2011 12:09 PTG
erk politik tu...heh mcm ma famili...


adil ke tak famili die ade jwpnnye...
jaa64 jaa64 14 Mac 2011 12:19 PTG
feeewit amar..hehhehehe :)

suka pempuan cakap laju??jarang dengar tu..hehehe =p
Warna Warni Kehidupan Warna Warni Kehidupan 14 Mac 2011 12:28 PTG
wah!!! panjang lebar cerita ammar tentang cinta..moga bertemu cinta yang di cari :))
Fyqa Fyqa 14 Mac 2011 12:31 PTG
nice.

pngakuan jujur ye...

hihi.

best2..

salam singgah dri blog Abg Beng

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

;D
tika tika 14 Mac 2011 12:45 PTG
nice sharing...
*suka jawapan no 4...

http://micitika.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html
noraim noraim 14 Mac 2011 12:51 PTG
bkn semua perempuan hipokrit dan xjujur. jgn sebab seorg semua kena tempiasnya :)
❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ ❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ 14 Mac 2011 1:02 PTG
dislike yang pasal politik tu..
itu TIDAK ADIL!
missbby missbby 14 Mac 2011 1:09 PTG
hai..salam ziarah dari blog ben..:)
amyzzskazz amyzzskazz 14 Mac 2011 1:23 PTG
jujur sesangat..hehe..datang singgah :)
noor badriah noor badriah 14 Mac 2011 1:26 PTG
datang singgah dri blog abg ben dan follow..

huhu..dasyatnya jawapan..
apisv2 apisv2 14 Mac 2011 1:36 PTG
salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2
Alam Manja Alam Manja 14 Mac 2011 1:39 PTG
itulah yang dinamakan cinta...
moga sentiasa berbahagia dengan yg tersayang... amin...=)

salam jenguk dari blog abg ben...

http://khairunnisasurfina.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html
faraa halim faraa halim 14 Mac 2011 2:01 PTG
nak mcm lisa n kety perry ye?
dasyat haha
btw terjah dri blog abg ben ;))
cik najihah cik najihah 14 Mac 2011 2:58 PTG
wah..yg no 2 tu panas hihi..
btw datang jenguk dari blog BA..
budak kampung budak kampung 14 Mac 2011 3:07 PTG
nak kawen dua ke bang?ade versi melayu n omputih keh3....
mas.saari mas.saari 14 Mac 2011 3:16 PTG
macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya jugak!
Dekcik Dekcik 14 Mac 2011 3:19 PTG
wah..jgn terlalu memilih yer kawan..
moga dpt yg terbaik..

singgah lah blog dekcik..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html
pRiNCe pRiNCe 14 Mac 2011 3:48 PTG
Prince dtg mlwat...entry yg bagus..:)...jom join contest kat blog prince..hadiah lumayan...n jmputla bce info mnarik tentg kecantikan tubuh badan...
SaYraH WonDerLanD SaYraH WonDerLanD 14 Mac 2011 4:51 PTG
wahhhhhhh..bila da jadi bini cemburu gilaA? perghh bahaya nie...

madu mmg la manis tapi pahit utk ditelan
Nour Akmal Nour Akmal 14 Mac 2011 4:59 PTG
yg no6 tu sy simpati..tp mmg btl pn..kdg2 bercinta tak semestinya memiliki..
Cikgu CTE Cikgu CTE 14 Mac 2011 5:16 PTG
jangan putus asa...
kalau kita selalu berdoa..Insya Allah , Allah akan memberikan wanita yang sempurna kepada anda..
darxniq darxniq 14 Mac 2011 5:41 PTG
jiwang x hengat..hahaha
solo molo solo molo 14 Mac 2011 6:15 PTG
macam-macam japawan ada...



salam ziarah dari segmen panas En Ben..
wana_wani wana_wani 14 Mac 2011 8:48 PTG
hehehhe,,,cakap laju..boleh ke tue
cik faten cik faten 15 Mac 2011 10:49 PG
kih333.. sebab fahaman politik un jadi isu....