14 Mac 2011

SEGMEN: BEN ASHAARI SOAL CINTA


Nak join KLIK SINI



  1. Wanita bagaimanakah yang menjadi pilihan hati anda ?
    Wanita cantik macam Lisa Surihani(versi Melayu), Katy Perry(versi Mat Salleh). Sopan santun dan beriman macam bidadari syurga iaitu Ainul Mardhiah. Suka wanita yang manja, jujur, bercakap laju macam formula one dan sering mengaku salah jika buat salah. Paling suka perempuan yang suka pakai baju kurung. Tak suka perempuan yang pakai seluar jeans yang ketat-ketat. Sekadar buat cuci mata boleh lah. Bhahahaha.... Buat bini sorry.
  2. Definasi keseksian seseorang wanita bagi anda ..
    Wanita yang paling seksi adalah wanita yang membuat jantungku bedegup kencang apabila melihat wajahnya. Walaupun wanita tu tutup aurat penuh tapi boleh buat aku merasakan aura atau molekul-molekul halus yang menembusi jiwaku.
  3. Apakah maksud PENGORBANAN CINTA bagi anda ?
    Pengorbanan cinta adalah meninggalkan orang yang kita sayang atau cinta untuk mengembirakan hati orang yang kita sayang. Aku pernah korbankan cinta aku demi membahagiakan insan tersayang itu.
  4. Perlukah pasangan anda berkorban apa saja demi membuktikan cintanya pada anda ?
    Tak perlu sebab maruah diri lebih penting dari cinta. Cinta itu indah dan sangat berharga. Bercintalah dengan bijak.
  5. Jika keluarga pasangan anda tidak mahu menerima anda sebagai menantu mereka , apakah yang akan anda lakukan ?
    Undurkan diri dan serahkan kepada takdir. Ada jodoh ada lah. Aku pernah ditolak oleh keluarga si dia sebab berbeza fahaman politik. Adilkah?
  6. Berapa kalikah anda putus cinta ? Kenapa ?
    Dah banyak kali dah. Tak terkira sebab perempuan sering mengecewakan aku. Tak jujur dan hipokrik.
  7. Pada pendapat anda , lelaki atau perempuankah yang mudah berlaku curang ? Secara umum ... kenapa ?
    Perempuan, sebab mentang-mentang dia cantik, lawar, comel dengan senanglah curang dan cari lelaki lain.
  8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
    Kurang cemburu sebab sekadar awek je. Kalau bini barulah cemburu gila.

26 ulasan:

iqbalhakimi berkata...

amar bercakap pasal cinta..waah =)

Miss Ran berkata...

erk politik tu...heh mcm ma famili...


adil ke tak famili die ade jwpnnye...

jaa64 berkata...

feeewit amar..hehhehehe :)

suka pempuan cakap laju??jarang dengar tu..hehehe =p

Warna Warni Kehidupan berkata...

wah!!! panjang lebar cerita ammar tentang cinta..moga bertemu cinta yang di cari :))

Fyqa berkata...

nice.

pngakuan jujur ye...

hihi.

best2..

salam singgah dri blog Abg Beng

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

;D

tika berkata...

nice sharing...
*suka jawapan no 4...

http://micitika.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

noraim berkata...

bkn semua perempuan hipokrit dan xjujur. jgn sebab seorg semua kena tempiasnya :)

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ berkata...

dislike yang pasal politik tu..
itu TIDAK ADIL!

missbby berkata...

hai..salam ziarah dari blog ben..:)

amyzzskazz berkata...

jujur sesangat..hehe..datang singgah :)

noor badriah berkata...

datang singgah dri blog abg ben dan follow..

huhu..dasyatnya jawapan..

apisv2 berkata...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

Alam Manja berkata...

itulah yang dinamakan cinta...
moga sentiasa berbahagia dengan yg tersayang... amin...=)

salam jenguk dari blog abg ben...

http://khairunnisasurfina.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

faraa halim berkata...

nak mcm lisa n kety perry ye?
dasyat haha
btw terjah dri blog abg ben ;))

cik najihah berkata...

wah..yg no 2 tu panas hihi..
btw datang jenguk dari blog BA..

budak kampung berkata...

nak kawen dua ke bang?ade versi melayu n omputih keh3....

mas.saari berkata...

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya jugak!

Dekcik berkata...

wah..jgn terlalu memilih yer kawan..
moga dpt yg terbaik..

singgah lah blog dekcik..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

pRiNCe berkata...

Prince dtg mlwat...entry yg bagus..:)...jom join contest kat blog prince..hadiah lumayan...n jmputla bce info mnarik tentg kecantikan tubuh badan...

SaYraH WonDerLanD berkata...

wahhhhhhh..bila da jadi bini cemburu gilaA? perghh bahaya nie...

madu mmg la manis tapi pahit utk ditelan

Nour Akmal berkata...

yg no6 tu sy simpati..tp mmg btl pn..kdg2 bercinta tak semestinya memiliki..

Cikgu CTE berkata...

jangan putus asa...
kalau kita selalu berdoa..Insya Allah , Allah akan memberikan wanita yang sempurna kepada anda..

darxniq berkata...

jiwang x hengat..hahaha

solo molo berkata...

macam-macam japawan ada...



salam ziarah dari segmen panas En Ben..

wana_wani berkata...

hehehhe,,,cakap laju..boleh ke tue

cik faten berkata...

kih333.. sebab fahaman politik un jadi isu....