13 Mac 2011

Tarikh Pengumuman Keputusan SPM 2010 (23/3/2011)





Setelah membuat pelbagai andaian mengenai tarikh pengumuman keputusan SPM akhirnya hari ini Ammar telah dapat satu bukti yang kukuh untuk menyatakan bahawa keputusan SPM akan keluar pada 23/3/2011 iaitu pada hari rabu minggu depan. Mungkin bagi yang menduduki peperiksaan SPM tahun lepas dah tak sabar lagi nak tahu keputusan ni kan? Ammar pun sama, tak sabar dah nak tahu keputusan ni.



SPM merupakan peperiksaan yang sangat penting untuk masa depan seseorang kerana dengan SPM lah yang dapat menentukan nasib seseorang pada masa hadapan. Sebagai contoh, jika gagal dalam subjek seperti BM,BI dan Matematik jangan haraplah nak masuk U. Usaha telah dilakukan hanya nasib yang dapat tentukan segalanya. Harap-harap semua yang ambik SPM dapat keputusan yang baik.



SPM!SPM!SPM! Kalau nak mintak kerja sekalipun kena guna sijil SPM. Tak kiralah seseorang tu dah ada Ijazah ke, Master ke yang paling penting SPM. Sebab tu ramai yang tak dapat kerja walaupun ada Ijazah. SPM teruk kan? Sape nak ambik kerja kalau SPM teruk. Ingatlah bahawa SPM sangat penting untuk kita semua.



Bukti kukuh KLIK SINI.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mslhnye mg 2 tua bagka doh yg g ambik sPM agi wak nape..doh r tua..bodo lop..hahahha..aku suh wak ringan tenet pah crh,,hujan la ape la..

gha berkata...

oiit..
btul ke cnfirm???
kuar 23 nie..
da kuar kt berita ka??

ahsfantasy24 berkata...

smoga brjya buat
sume calon 2010 :)