Tukar Lagi Dan Tukar Lagi




Tukar lagi tukar lagi dan tukar lagi. Akhirnya jadi macam ni. Nak tanya ni, ok tak header ni? Atau header sebelum ni lagi ok? Cepat bagi pendapat.


Susah jugak nak pilih header ni kan? Banyak sangat pilihan tak tahu nak pilih yang macam mana. Yang ni dah ok kan? Ammar rasa yang ni lagi ok dengan sebelum ni. Apa pendapat anda?


Jom bagi pendapat lagi. Kali ni tak nampak macam hantu dah kan? Bhahahaha.... Hantu pocong nampak kepala. Lalalalala... Lari!!!!!!!

6 comments.. read them below or add one

Awan Biru Awan Biru 22 Mac 2011 1:26 PTG
Purple dan butterfly, nice juga tapi bagi Awan yang tadi ada baik sikit.
fadhdeela fadhdeela 22 Mac 2011 2:00 PTG
huhu mcm dalam hati ada tamann :p rama2 lg hihi ok la tu ammar nice jugak

Meh sini: Bila orang tegur tu Terima la!!
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 22 Mac 2011 10:13 PTG
@fadhdeela hahaha..jiwang jiwang sikit...lalalala