22 Mac 2011

Tukar Lagi Dan Tukar Lagi




Tukar lagi tukar lagi dan tukar lagi. Akhirnya jadi macam ni. Nak tanya ni, ok tak header ni? Atau header sebelum ni lagi ok? Cepat bagi pendapat.


Susah jugak nak pilih header ni kan? Banyak sangat pilihan tak tahu nak pilih yang macam mana. Yang ni dah ok kan? Ammar rasa yang ni lagi ok dengan sebelum ni. Apa pendapat anda?


Jom bagi pendapat lagi. Kali ni tak nampak macam hantu dah kan? Bhahahaha.... Hantu pocong nampak kepala. Lalalalala... Lari!!!!!!!

6 ulasan:

Awan Biru berkata...

Purple dan butterfly, nice juga tapi bagi Awan yang tadi ada baik sikit.

fadhdeela berkata...

huhu mcm dalam hati ada tamann :p rama2 lg hihi ok la tu ammar nice jugak

Meh sini: Bila orang tegur tu Terima la!!

AfiQ berkata...

cantik2 ^___^

AMMAR YASIR berkata...

@Awan Biru yang tadi ke lagi ok?huhuhu

AMMAR YASIR berkata...

@fadhdeela hahaha..jiwang jiwang sikit...lalalala

AMMAR YASIR berkata...

@AfiQTerima kasih