Yahooo!!!!! Dah Dapat Anugerah Blog Terbaik




Setelah hampir 3 bulan bergelar sebagai seorang blogger akhirnya hari ini dapat jugak anugerah blog terbaik dari Anonymous. Anugerah ni tak lah rasmi sangat, sekadar anugerah blog terbaik kategori Anonymous yang dengki-dengki je. Terima kasih diatas penganugerahan blog terbaik ini. Jasamu ku kenang selalu wahai Anonymous.



Berikut adalah ucapan penghargaan dari penganjur majlis penganugerahan blog terbaik.


Untuk berita lanjut KLIK SINI.



Ammar dapat anugerah ni sebab buat entri pasal ni. Tetiba je Si Anonymous tak puas hati datang menyerang lagi. Hehehehe... Bestnya.. menarik dan mencabar kalau macam ni. Kah kah kah... Ammar rasa nak gelak guling-guling bila baca komen tu sebab kelakarlah. Hehehehe... Kata Ben Ashaari kalau diserang Anonymous tu petanda baik untuk kita. Blog kita sudah dikenali, betul?



Untuk pengetahuan En Anonymous entri itu Ammar buat sebab bukan baru sekali dapat pelawat dari UK. Ammar buat entri tu sebab pelawat tu asyik datang ke blog Ammar je tiap-tiap hari. Sebelum ni ramai datang dari Rusia, Qatar, Brunei, Korea Selatan, Italy, Arab Saudi, Thailand, India dan banyak lagi tak larat nak taip. Jadi sebagai menghargai pelawat setia dari UK tu Ammar buat lah entri ni. Tak salah kan? Takkan nak buat semua entri untuk negara luar yang lain kot.

{ 7 comments.. read them below or add one }

Wafiy Suzly Wafiy Suzly 4 Mac 2011 6:06 PTG
kahkahkah pedulikan anon tu..
NURUL NADIAH MAMAT NURUL NADIAH MAMAT 4 Mac 2011 6:06 PTG
macam2.....
kalo dengki cakap je dengki.....
Mama Zharfan Mama Zharfan 4 Mac 2011 6:56 PTG
aieshh..me terlambat jwb ni

me ler tu
me dari nottingham UK :)
me study kat sini
nak jwb soalan u psl HB tu..
RM400 tu me dpt since dec-feb (3 bln )
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 7:22 PTG
@Wafiy Suzly langsung tak layan anon tu..hehehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 7:22 PTG
@NURUL NADIAH MAMAT nak buat macam mana..dunia sekarang
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 4 Mac 2011 7:23 PTG
@Mama Zharfan BARU TAHU..HEHEHEHE.. Thanks sebab ,memperkenalkan diri
~NieZa~ ~NieZa~ 6 Mac 2011 10:15 PG
hahaha..lucu plak bca komen anon 2
:P