Blog Aku Dah 1000 Follower

1000 follower
Akhirnya saat yang ditunggu-tunggu sudah tiba. Hari ini 21 April 2011 Ammar dah berjaya kumpul follower blog seramai 1000. Bersyukur sangat-sangat sebab segala usaha selama ini dihargai dengan follower. Terima kasih kepada semua blogger yang selalu menyokong Ammar selama ini.


Kan best kalau dapat earning dari nuffnang pun RM1000. Memang gempak lah kalau dapat RM1000. Harap-harap lepas ni dapat RM1000 pulak dari nuffnang.


{ 9 comments.. read them below or add one }

cik fza cik fza 21 April 2011 6:59 PTG
tak penah jd follower yg ke 1000.
1st time.
selama ni berangan je.
*mimpi ke ni? :P
cikbintang cikbintang 21 April 2011 7:02 PTG
wah bestnye!!tahniah
dgn tu kne brusha gigih tarik follwer tuk 2000 lak hehe
wat r GA ke sempena yg ke 1000 ni hehe
HAJAR hasan HAJAR hasan 21 April 2011 7:08 PTG
Alhamdulillah. tahniah ya! happy blogging~ ;)
kam_hafiz kam_hafiz 21 April 2011 8:47 PTG
tahniah..wahhh..hebat2..dh bape lame menunggu saat2 cm nie..
hoyahadis hoyahadis 21 April 2011 11:22 PTG
wah tahniah..bila agaknya dapat capai tahap tu..hu..hu..
MommyAqil MommyAqil 22 April 2011 8:57 PG
Tahniah Ammar..Semoga terus berjaya dlm arena blogging..