30 Apr 2011

Gempar!!! Blogger Bagi Header Blog Percuma

Alhamdulillah siap jugak 3 header ni akhirnya. Lepas ni tinggal 3 atau 4 lagi header yang tak siap. Ammar harap kepada yang tempah header tu bersabar lah sebab akhir-akhir ni Ammar sibuk sikit, tak ada masa nak buat header ni cepat-cepat. Takpe kan? Sebab Ammar pun tak suka buat kerja cepat-cepat takut tak lawar header yang orang tempah. Antara ketiga-tiga header ni yang paling susah buat adalah header Azreen. Boleh tak yang baca entri ni tolong cakap kat tuan punya header ni yang header dia dah siap?



Header-Azreen-ILLiana

Header-Miss-Wanda

hEADER-Sarah-Dahlia

2 ulasan:

miss ryrinn _ angin berkata...

cantekkkkkkk :D

specific mewarnai ketelitiankuu.. berkata...

amar..thanx yaw..hehe... sowie yer amar...header cik azreen ag susah dri yang lain..cian dy...
papew pown.. mood: terharu~