7 Apr 2011

Header Blog Percuma Untuk Joyiman

Header-Aku-Dan-Teksi

 

Assalamualaikum dan selamat malam semua. Maaf kepada pembaca setia blog Ammar ni sebab hari ni tak ada entri terbaru dan malam ni je baru Ammar buat entri. Bukan apa, sebenarnya Ammar tak berapa sihat sekarang ni. Dah 3 hari demam, hari ni dah ok sikit tapi deria rasa belum ok lagi. Tadi pergi makan KFC tak sedap langsung sebab deria rasa ni tak ok lagi.

 

 

Ok. Malam ni Ammar nak tunaikan permintaan header blog dari saudara Joyiman. Ammar rasa dah lama dah tak edit gambar untuk header ni sebab sibuk sikit sekarang ni. Sorry sebab lambat. Kepada yang tempah header blog tu harap bersabar. Insyaallah Ammar akan tunaikan semua permintaan tu.

 

 

Kalau ada yang sudi untuk suruh Ammar buatkan header blog sila KLIK SINI. Atau boleh klik gambar header blog percuma dari Ammar kat side bar blog ni.

3 ulasan:

MiSzy DiaN berkata...

wahhhh dpt header percuma..
nak juga laa.. hehehe

Aku Dan Teksi berkata...

Salam blogger Ammar,saya sudah ambil header,TQ atas kesudian ini,cantik sekali teksi kat KLni .

p/s boleh bertukar pautan,saya sudah letak URL blog Amar di ruang bertukar-ling dan juga disini http://joyimann.blogspot.com/(pautan aku dan teksi)

Awan Biru berkata...

Adoiii, tengok model kereta tu, bukan main semat (smart) lagi. Berapalah harga tambang dia ya.

Simple...