11 Apr 2011

Top 10 Peserta Contest Cintai Alam Sekitar

Foto Contest 2
Pergh!!! Lama gila dah contest cintai alam sekitar ni. Ammar rasa mungkin ada yang dah cuak, geram, benci atau yang sama waktu dengannya kan? Yelah, contest dah lama tapi tak umum pemenang lagi. Ok. Ammar harap kecuakan itu semakin membuak-buak dan menghantui diri anda. Jangan marah kat Ammar ek tapi marah kat orang suruh Ammar lanjutkan tarikh tu ya. Kalau ikutkan hati dah lama Ammar nak umum pemenang contest ni.


Tapi, sabar nanti Ammar akan umum pemenang. Tunggu masa yang sesuai je ok. Tak lama dah Ammar nak umum pemenang contest ni dan Ammar berharap anda semua bersabar. Ammar tengok ada yang dah tak sabar-sabar nak duit tu, asyik tanya je Ammar ni. Yakin ke dapat menang? Hehehehehe… Jangan terlalu yakin nanti tak menang kecewa diri.


Berikut adalah senarai Top 10 Peserta Contest:
1. http://suzie284contest.blogspot.com/2011/02/contest-cintai-alam-sekitar.html
2. http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/01/contest-cintai-alam-sekitar.html
3. http://taq6889.blogspot.com/2011/01/contest-cintai-alam-sekitar.html
4. http://www.adybudika.com/2011/01/contest-cintai-alam-sekitar.html
5. http://wafiysuzly.blogspot.com/2011/02/contest-cintai-alam-sekitar.html
6. http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/2011/01/contest-cintai-alam-sekitar.html
7. http://lulu-pages.blogspot.com/2011/01/contest-cintai-alam-sekitar.html
8. http://eqybal14.blogspot.com/2011/01/kontes-cintai-alam-sekitar.html
9. http://sweetdyba.blogspot.com/2011/01/contest-cintai-alam-sekitar.html
10. http://mieramomochan.blogspot.com/2011/02/contest-cintai-alam-sekitar.html


Nota kaki: Pemenang pertama dan kedua ada dalam senarai ni dan pemenang ketiga adalah orang yang bertuah dalam kalangan semua peserta.

5 ulasan:

Wafiy Suzly berkata...

wah,nama ku ada, mekasih ammar.. :)

harap ada luck..

eqybal berkata...

wah!!! tak sangka... aku antara top 10 la...
alhamdulillah..

*47!k@# berkata...

nma ika xde..:( xpe..dah dpt cekelat dr kak yuyu ^_^

Mama Zharfan berkata...

nama me dlm top 10 :) tq yer

me akan offline bermula 13 april ni..kot2 ler me jd salah seorg pemenang, tlg lah inform me via email yer
my email : suzie284@yahoo.com

me baru nak instal internet sbb me sampai kat Msia 14 April ni
tq yer :)

miss ryrinn berkata...

O.o

tahniah yg terpilih