Traffik 13k Sehari Dengan Teknik SEO

Teknik SEO
Percaya atau tidak dengan teknik SEO blogger dapat menarik traffik 13k sehari. Gambar diatas adalah sebagai bukti kukuh dengan hanya pandai menggunakan teknik SEO seorang blogger dapat mencapai traffik yang tinggi mendadak. Apa rahsianya? Hanya perlu peka dengan isu-isu semasa.


Siapa yang tak nak traffik tinggi kan? Majoriti semua blogger mahukan traffik tinggi setiap hari. Tetapi adakah teknik untuk menarik traffik yang dilakukan betul? Jika kena pada caranya pasti dapat menarik traffik yang tinggi. Cara mudah untuk mahir dalam teknik SEO hanyalah perlu sentiasa peka dan peka.


Gambar diatas diambil daripada sahabat blogger yang telah berjaya menggunakan teknik SEO ni. Nak jadi macam blogger tu? Belajarlah mendalami ilmu SEO. Tapi ingat! Teknik SEO ni bukan senang sebab perlu kaji dengan mendalam. Kata orang hendak seribu daya tak hendak seribu dalih. Anda yang tentukan kejayaan blog anda. Bertindak sekarang untuk masa depan blog anda.

{ 21 comments.. read them below or add one }

Solihin Zubir Solihin Zubir 18 April 2011 8:47 PTG
13000? pergh! tahap dewa tu..
Zaliha@Lulu Zaliha@Lulu 18 April 2011 8:56 PTG
apa teknik SEO ni...tak pandai la...baru lagi dlm dunia blog memblog ni...:P
Sharinginfoz Sharinginfoz 18 April 2011 8:58 PTG
Kalau macam ni memang seronok le berseo
tok esah tok esah 18 April 2011 8:59 PTG
pergh!! sape tuh??
SEO best main bila traffik tapi kepuasan xde!!
Nour Akmal Nour Akmal 18 April 2011 9:02 PTG
tak pndai n tak tau la mcm ne nak main SEO ni..
sayanakhiburan sayanakhiburan 19 April 2011 12:58 PG
sekarang payah nak berguru sal seo ni... sama ada guru tak nak ajar or pelajar tak paham2... huhuhu
real estate real estate 19 April 2011 7:37 PG
wah teknik SEO....ammar lama xupdate blog...kemana menghilang..??
Jack Jack 19 April 2011 9:38 PG
Hebat la...tapi nak belajar seo ni yang susah..hehe


Kalau tak update entri dalam sehari?
Myvitrd Myvitrd 19 April 2011 1:38 PTG
sampai sekarang aku tak katam lagi bab SEO ni.. tapi 13K sehari dah tahap dewa tu.. hehehe
Ezzedin Al-Qassam's Ezzedin Al-Qassam's 19 April 2011 5:30 PTG
Sebenarnya benda SEO ni tak susah..cuma perlu kesungguhan dan rajin..+tawakal
Teknik SEO Power!!
Lee雨天lls Lee雨天lls 19 April 2011 8:52 PTG
I have no higher traffic :(

http://rainlls.blogspot.com
atiey azha atiey azha 19 April 2011 9:18 PTG
sedang berusaha ke arah itu . hehee
auwcak auwcak 20 April 2011 5:40 PTG
itu da tahap hebat...ini nak cari 10 pun lom tentu lagi...sadisss
sue bee sue bee 9 September 2011 4:31 PTG
Ni baru nak blajar teknik SEO.Sehari traffik taksampai 20 pun, merangkak jelah..sila tunjuk ajar..