18 Apr 2011

Traffik 13k Sehari Dengan Teknik SEO

Teknik SEO
Percaya atau tidak dengan teknik SEO blogger dapat menarik traffik 13k sehari. Gambar diatas adalah sebagai bukti kukuh dengan hanya pandai menggunakan teknik SEO seorang blogger dapat mencapai traffik yang tinggi mendadak. Apa rahsianya? Hanya perlu peka dengan isu-isu semasa.


Siapa yang tak nak traffik tinggi kan? Majoriti semua blogger mahukan traffik tinggi setiap hari. Tetapi adakah teknik untuk menarik traffik yang dilakukan betul? Jika kena pada caranya pasti dapat menarik traffik yang tinggi. Cara mudah untuk mahir dalam teknik SEO hanyalah perlu sentiasa peka dan peka.


Gambar diatas diambil daripada sahabat blogger yang telah berjaya menggunakan teknik SEO ni. Nak jadi macam blogger tu? Belajarlah mendalami ilmu SEO. Tapi ingat! Teknik SEO ni bukan senang sebab perlu kaji dengan mendalam. Kata orang hendak seribu daya tak hendak seribu dalih. Anda yang tentukan kejayaan blog anda. Bertindak sekarang untuk masa depan blog anda.

21 ulasan:

Solihin Zubir berkata...

13000? pergh! tahap dewa tu..

Zaliha@Lulu berkata...

apa teknik SEO ni...tak pandai la...baru lagi dlm dunia blog memblog ni...:P

Sharinginfoz berkata...

Kalau macam ni memang seronok le berseo

tok esah berkata...

pergh!! sape tuh??
SEO best main bila traffik tapi kepuasan xde!!

Nour Akmal berkata...

tak pndai n tak tau la mcm ne nak main SEO ni..

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

aaaaaaaaa...kesan daripada seo..haha

sabree hussin berkata...

blog mana tu

sayanakhiburan berkata...

sekarang payah nak berguru sal seo ni... sama ada guru tak nak ajar or pelajar tak paham2... huhuhu

real estate berkata...

wah teknik SEO....ammar lama xupdate blog...kemana menghilang..??

Jack berkata...

Hebat la...tapi nak belajar seo ni yang susah..hehe


Kalau tak update entri dalam sehari?

feyus berkata...

cara SEO ni berbayar kan?
K209a Printer HP All In One Terbaik kini

Myvitrd berkata...

sampai sekarang aku tak katam lagi bab SEO ni.. tapi 13K sehari dah tahap dewa tu.. hehehe

idzhar berkata...

wow! 13k

Ezzedin Al-Qassam's berkata...

Sebenarnya benda SEO ni tak susah..cuma perlu kesungguhan dan rajin..+tawakal
Teknik SEO Power!!

Wan Gerrard berkata...

wuu giler la~

Lee雨天lls berkata...

I have no higher traffic :(

http://rainlls.blogspot.com

atiey azha berkata...

sedang berusaha ke arah itu . hehee

KJ-kun berkata...

13K?? hebat!!

auwcak berkata...

itu da tahap hebat...ini nak cari 10 pun lom tentu lagi...sadisss

sue bee berkata...

Ni baru nak blajar teknik SEO.Sehari traffik taksampai 20 pun, merangkak jelah..sila tunjuk ajar..

Kaki Sembang berkata...

hebat..tahniah..