Wang Tunai Percuma Untuk Blogger!!!

Gambar-Contest-Kencang
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Ammar. Sebelum ni Ammar ada buat contest DI SINI dan contest tu telah tamat dan pemenangnya telah diumum di ENTRI INI. Kali ni Ammar nak bagi peluang lagi untuk blogger yang tak menang wang tunai tu dengan join contest yang sangat menarik dari sahabat blogger iaitu Cik Angin. Nak join contest tu KLIK SINI.


Nama contest tu cukup-cukup menarik iaitu “Contest Entri Paling Kencang”. Syarat penyertaan cukup mudah. Nak tahu syarat KLIK SINI. Senang je syarat tu kan? Hadiah tu pulak menarik gila. Wang tunai percuma dari Cik Angin tu…… Jom ramai-ramai join contest tu. Bukan senang nak dapat duit percuma ni. Kalau tak cuba nasib join contest tu bukan dapat hadiah wang tunai tu.



Kejap-kejap, Ammar nak tanya ni. Ammar ingat nak buat contest pulak lepas ni. Sape ada cadangan yang bernas nak buat contest yang macam mana? Kalau ada silalah komen entri ni. Ammar rasa lepas ni nak up sikit lagi jumlah hadiah tu. Mesti ramai yang join kan? Kalau buat contest dapat hadiah wang tunai RM1000 ok jugak kan? Tak pun bagi hadiah laptop percuma ke. Nak lebih best lagi bagi hadiah percutian ke luar negara ke, ok jugak kan? Bhahahaha…. Mengarut lah. Mana ada duit sebanyak tu untuk Ammar sponsor.


4 comments.. read them below or add one

Awan Biru Awan Biru 17 April 2011 7:40 PG
Tak pun dapat pakej menunaikan umrah. Wah, kena cari penajalah kalau macam tu.
deyna deyna 17 April 2011 10:27 PG
buatlah contest..bagi je hadiah apa2 pun..boleh try.