YahoOO!!! Lisa Surihani Datang Blog Aku

lisa surihani (1)
Baru je dapat hadiah follower seramai 1000 lepas tu dapat lagi hadiah lain. Awek yang aku sayang dan cintai Lisa Surihani akhirnya datang jugak blog aku ni. Terima kasih Lisa Surihani sebab sudi datang blog Abang yang tak seberapa ni. Sayang dah makan? Abang nak belanja ni sebab sudi datang blog Abang.


Nak tengok bukti yang tak berapa kukuh tak yang Lisa Surihani datang blog Ammar ni? Tengok gambar kat bawah ni. Tu lah bukti yang tak berapa kukuh.
Untitled
Sekali Ammar KLIK SINI tengok rupa-rupanya blog awek lain. Tapi awek ni cantik jugak, lagi cantik daripada Lisa Surihani tu..Hehehehe

{ 8 comments.. read them below or add one }

Ayuni Ayuni 21 April 2011 7:26 PTG
ingt ke Dato' Seri Najib yg dtg....
Rozuan Ismail Rozuan Ismail 21 April 2011 7:26 PTG
wah!! buka ke main dia buat entri lagi lisa surihani dtg ye
azwa amani azwa amani 21 April 2011 7:36 PTG
ni amani dtg..bukn syarifah amani...azwa amani jerrr..huhuhu
Yana Yana 21 April 2011 8:00 PTG
heheheh...tak pe tahniah jugak ye...walaupn bkn...mana lah tahu kot2 nanti ada gak lisa singgah...
MiSzy DiaN MiSzy DiaN 21 April 2011 10:34 PTG
tahniah sbb dah ada 1000 follower~ :)
pami3 pami3 22 April 2011 11:11 PG
ah,tipu..haha..nasib baik..ak dh jeles kaw2 dah ni..hahahaha..
mfadhlan mfadhlan 23 April 2011 12:22 PTG
haha...bagus tul ko yek..aku pn pelik mcm mne ko tau lisa suriyani yg lawat blog ko...cisdel...