Aku Diserang Junior

P1010002
Selamat malam semua. Nak tahu tak? Tadi kan, Ammar terkejut sangat-sangat tetiba je budak junior kat kolej ni datang serang Ammar. Serang macam mana tu? Jom tengok gambar ni.

P1010003
Rupa-rupanya dia ni serang rumah Ammar. Beramah mesra bersama senior rupanya. Bagus-bagus budak junior ni. Peramah sangat. Ni mungkin fasilitator yang ajar suruh hormat senior ni. Kalau jalan-jalan je terjumpa dengan junior mesti diorang bagi salam.

P1010001
Biasalah, jadi junior ni kenalah buat-buat baik sikit sebab kalau buat nakal-nakal tak pasal-pasal senior marah kan? Kenapa dalam kolej atau universiti ada kes buli junior ek? Tak paham betul lah diorang ni. Nak tunjuk hebat sangat lah tu.

{ 7 comments.. read them below or add one }

Lydia Miza(Aidyl Azim) Lydia Miza(Aidyl Azim) 8 Mei 2011 11:24 PG
amboi..bestnyer borak2 ngan adik2 jubior ye ammar.pssttt nak jmp ammar gak la leh?hehe
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 8 Mei 2011 11:35 PG
Best sangat2...hehehehe..nk jmpe Ammar? Boleh je...jom jom
YanaMIB YanaMIB 8 Mei 2011 1:29 PTG
dorg ada lanje mkn x?? =P
AMMAR YASIR AMMAR YASIR 8 Mei 2011 5:19 PTG
X LANJA MKN PN...HEHEHEHE..Ammar yg lanja dia minum
abutalib abutalib 9 Mei 2011 8:46 PG
Dorang saje nak tunjuk power...hehehehe
Fareha Rahmat (Bos Besar) Fareha Rahmat (Bos Besar) 9 Mei 2011 8:49 PG
satu je nak ckp, cantik dinding hik hik hik
Nasriq Nordin Nasriq Nordin 10 Mei 2011 1:16 PG
x sangka rasanya dpt jmpa dgn abg Ammar. Slama ni duk bca je blog ni. Akhirnya dpt gak msuk dlm blog ni. siap dgn gmbr lagi..hehe