7 Mei 2011

Aku Diserang Junior

P1010002
Selamat malam semua. Nak tahu tak? Tadi kan, Ammar terkejut sangat-sangat tetiba je budak junior kat kolej ni datang serang Ammar. Serang macam mana tu? Jom tengok gambar ni.

P1010003
Rupa-rupanya dia ni serang rumah Ammar. Beramah mesra bersama senior rupanya. Bagus-bagus budak junior ni. Peramah sangat. Ni mungkin fasilitator yang ajar suruh hormat senior ni. Kalau jalan-jalan je terjumpa dengan junior mesti diorang bagi salam.

P1010001
Biasalah, jadi junior ni kenalah buat-buat baik sikit sebab kalau buat nakal-nakal tak pasal-pasal senior marah kan? Kenapa dalam kolej atau universiti ada kes buli junior ek? Tak paham betul lah diorang ni. Nak tunjuk hebat sangat lah tu.

7 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

amboi..bestnyer borak2 ngan adik2 jubior ye ammar.pssttt nak jmp ammar gak la leh?hehe

AMMAR YASIR berkata...

Best sangat2...hehehehe..nk jmpe Ammar? Boleh je...jom jom

YanaMIB berkata...

dorg ada lanje mkn x?? =P

AMMAR YASIR berkata...

X LANJA MKN PN...HEHEHEHE..Ammar yg lanja dia minum

abutalib berkata...

Dorang saje nak tunjuk power...hehehehe

Fareha Rahmat (Bos Besar) berkata...

satu je nak ckp, cantik dinding hik hik hik

Nasriq Nordin berkata...

x sangka rasanya dpt jmpa dgn abg Ammar. Slama ni duk bca je blog ni. Akhirnya dpt gak msuk dlm blog ni. siap dgn gmbr lagi..hehe