31 Mei 2011

Ben Ashaari: http://www.benashaari.com/

Ben Ashaari
Siapa yang tak kenal dengan blogger famous ni. Sebut je nama mesti blogger-blogger lain kenal. Tak kira blogger muda, blogger tua, kanak-kanak dan kucing pun kenal sape Ben Ashaari ni. Dulu aku ada baca blog sorang budak tu, siap suruh kucing dia lagi mengadap laptop dan tengok blog Ben Ashaari ni. Betapa glamournya blog Ben Ashaari.


Tapi aku suka cara Bro ni, walaupun dia dah glamour tetapi tetap berpijak dibumi yang nyata. Kenapa aku cakap macam tu? Sebab tiap kali ada orang puji dia dia tetap merendah diri dan tak sombong dan bongkak. Blogger inilah yang kita mahu. Aku harap semua blogger kat Malaysia ni macam Bro ni.


Apa yang paling aku tabik pasal Bro ni adalah 5 angka follower dalam masa setahun lebih. Hebat kan? Aku ni nak dapat follower 4 angka pun makan masa 6 bulan. Bukan senang nak dapat jumlah follower seramai tu kalau tak kuat usaha. Setahu aku lah, follower Bro Ben Ashaari ni dan cecah 14775 sekarang ni. Hebat kan?

16 ulasan:

Faridzuan berkata...

Ben Ashaari saya jadikan sebagai blogger role model. Semoga beliau suskes dalam dunia blog :)

Myvitrd berkata...

Memang boleh jadi blogger contoh ni

feyus berkata...

huyoo.. ramainye..tahniah ben ashaari, teruskan perjuangan anda.:)
Berkenaan blog hina Islam, Bloggers sila baca ini....

Norhisham Nordin berkata...

memang power dia nih...

LUNA LANUN berkata...

sy dtg, sy baca, sy follow... Mari baca entri terbaru saya, Golongan Suami Pakat Nak Berguru Mengenai Poligami Dengan Salih Yacob

~ch@wi~ berkata...

aku nye blog nk update pon dh mls..xtau la npe..huhuhu

Jango Fett berkata...

bsmngt nk jd cam ben ashaari

blogapatok.blogspot.com

Kaki Wayang berkata...

semoga kita juga akn suksen cam dia

cik yuyun & mr.bayc berkata...

yun baru dlm dunia bloggie ni..mmg ta pnh dgr nama beliau..hehe..ngeng...!!!

smoga beliau sukses yaaa.. ;)

Tanpa Nama berkata...

erm..aku masih taktau ape gunanya follower ramai-ramai ni..ada conversion ke ngan visitor blog?

erm.aku masih lagi mengkagumi Darren Rowse selaku Problogger yang banyak bagi tips sebenar dari kacamata seorang blogger..follower tak menjanjikan apa-apa pun..:D

reezluv berkata...

erm..aku masih taktau ape gunanya follower ramai-ramai ni..ada conversion ke ngan visitor blog?

erm.aku masih lagi mengkagumi Darren Rowse selaku Problogger yang banyak bagi tips sebenar dari kacamata seorang blogger..follower tak menjanjikan apa-apa pun..:D

syahnabil berkata...

InsyaAllah...sesiapa yang berikan kebaikan dengan ikhlas di sisi Allah itulah orang yang paling berjaya...kepada saudara Ben tahniah !! Tahniah juga kepada kepada saudara Amar..semoga kita sentiasa ikhlaskan hati kerana itulah punca bermulanya sebuah kejayaan yang sebenar..Wallahua'lam..

eclipsesweet berkata...

kalau kita serious & usaha bersungguh2, x mustahil kita akan berjaya macam pak cik ben ni.. =)

soooooour berkata...

yakin boleh!Malaysia boleh!

JAMALUDDIN ABU BAKAR berkata...

Jamal singgah dan bawa berita gembira..Alhamdulillah Jamaluddin.net dah berjaya masuk bloglist Abg Ben..Thanks Abg Ben..really appreciate it..:-)

woot woot berkata...

erk..