1 Mei 2011

Cinta Penghalang Persahabatan?

21
Sungguh aku bersalah. Dulu sebelum aku temui cinta aku selalu mesej kawan-kawan. Tiap-tiap hari pasti aku mesej. Sebab masa tu aku hanya ada kawan yang boleh meluahkan perasaan dan masalah. Tapi adakah sekarang aku sudah berubah?


Erti persahabatan jauh lebih penting bagi aku kerana persahabatan itu yang membuat aku mengerti erti cinta. Aku sungguh bersalah kerana cinta aku telah mengabaikan kawan-kawan aku. Sahabat….. Aku pohon maaf darimu. Bukan niatku buat begini.


Aku tahu, cinta membuat kita buta dan cinta juga membuat kita lupa pentingnya persahabatan. Aku menyesal wahai sahabat. Jika aku lalai diulik cinta yang sementara didunia ini satu ku pohon. Tegurlah aku wahai sahabat kerana aku tidak dapat melihat kesalahanku kecuali kamu. Aku mengharapkan persahabatan kita ini kekal abadi.

4 ulasan:

JAMALUDDIN ABU BAKAR berkata...

Assalamualaikum Ammar..

Kena pandai manage la..Kena saling memahami..baik kawan-kawan mahupun pasangan kita..InsyaAllah, dengan adenye persefahaman..pasti tidak akan ada yang disakiti..:-)

YAYA AZURA berkata...

kak yaya pun kerap jugak berdepan situasi gini .. dulu selalu dgn kita.. bila dah ade bf .. dgn bf je memanjang .. bila gaduh cari kita ...hihi..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

hehe..mmg selalu camtu la.bila dah ada cinta hati.ramai yg lupa dgn rakan .sian gak kan?

Rashid berkata...

hmm hmm .. itu kira okey lagi tuu.. yang lagi teruk suami yang lebihkan cinta pada isteri dan meminggirkan ibunya ..

Seorang sahabat sentiasa doakan kebahagiaan cinta sahabatnya .. hingga tak kisah dirinya dipinggirkan .. janji sahabatnya itu bahagia dengan cintanya..