Ferrari 458 Italia Buat Aku Teruja

Dari dulu sampai sekarang aku memang minat gila-gila kereta ferrari. Aku ni boleh dikatakan peminat setia Ferrari lah sebab asyik guna kereta ni je masa kecik-kecik dulu. Tapi bukan kereta betul lah, main dalam games je pun. Berangan nak pakai kereta ni tapi aku tahu aku memang tak mampu nak pakai kereta mahal macam ni. Siapalah aku kan? Jom kita tengok betapa hebatnya kereta berjenama Ferrari ni.

4 comments.. read them below or add one

Syasya Acing Mitchy Syasya Acing Mitchy 31 Mei 2011 8:50 PTG
sy pun mnat ferrari!

hrap2 satu ari nty dpt bli le. hihi~
ajumohit ajumohit 1 Jun 2011 8:41 PG
saya ade 4 bijik kt umah...setiap anak sorang satu kete ni hehehehe..replika jela huhuhuhu
nini nini 1 Jun 2011 1:36 PTG
wallawei....saya suke gile ngan ferrari....hoho