31 Mei 2011

Ferrari 458 Italia Buat Aku Teruja

Dari dulu sampai sekarang aku memang minat gila-gila kereta ferrari. Aku ni boleh dikatakan peminat setia Ferrari lah sebab asyik guna kereta ni je masa kecik-kecik dulu. Tapi bukan kereta betul lah, main dalam games je pun. Berangan nak pakai kereta ni tapi aku tahu aku memang tak mampu nak pakai kereta mahal macam ni. Siapalah aku kan? Jom kita tengok betapa hebatnya kereta berjenama Ferrari ni.

4 ulasan:

Syasya Acing Mitchy berkata...

sy pun mnat ferrari!

hrap2 satu ari nty dpt bli le. hihi~

ajumohit berkata...

saya ade 4 bijik kt umah...setiap anak sorang satu kete ni hehehehe..replika jela huhuhuhu

nini berkata...

wallawei....saya suke gile ngan ferrari....hoho

soooooour berkata...

like Honda and BMW.....